Дмитро Золотухін, директор Інституту постінформаційного суспільства, ексзаступник міністра інформаційної політики, зазначив в опитуванні для №37 Тижня, що закордонний імідж України значною мірою залежить від міжособистісного спілкування.
Читайте також: Іміджетворення. Український наратив vs російський у Франції
На його думку, великі бренди на кшталт UkraineNow та цінні інформаційні кампанії – "це must have для країни, що розвивається". Утім, все залежить від емоцій після міжособистісного спілкування. Політик переконаний, що будь-які кампанії може "обнулити" прикордонниця, яка не усміхалася на стійці перевірки документів в аеропорту.
"Український десеенесник, який врятував котика від пожеж у Туреччині, що відбувалися цього літа, може важити для позитивного іміджу України в тисячу разів більше, ніж мільйонна телевізійна реклама по американських каналах", – розповів Золотухін. При цьому він підкреслив: "Бути "солодким" для усіх одночасно – це хибна стратегія". "Справа якраз не у створенні іміджу, а в достойній оплаті й ефективному навчанні отієї дівчини-прикордонниці, яка сидить нічну зміну в аеропорту "Бориспіль" і зустрічає іноземців", – додав Золотухін.