У Криму вирішили припинити розвиток портів

21 Травня 2014, 10:36

За його словами, для розвитку великих портових проектів у Криму потрібне розуміння логістики в цілому. Навіть з урахуванням перспективи створення Керченського мосту вантажопотік з півострова на континентальну територію Росії обмежений.

"Навіть якщо ми привеземо в Крим 90-100 млн тонн вантажів на рік, ми не зможемо вивезти всі ці вантажі далі в РФ по мосту", – підкреслив Шевченко.

За словами Шевченка, сьогодні перевалка вантажів з півострова практично не ведеться, оскільки порти перевалювали в основному вантажі України, а вантажне сполучення з Україною по суті припинено.

"У нас зараз по залізниці виходить подвійний тариф: Придніпровська дорога бере плату до кінцевої точки в Криму, але ці гроші не перераховує Кримській залізниці. А Кримська залізниця теж, звичайно, не буде перевозити вантажі безкоштовно", – пояснив Шевченко.

Тому зараз розвиток портових потужностей передбачає, насамперед, їх підтримання в прийнятному стані.

"І для цього потрібні досить невеликі гроші", – сказав він, додавши, що точна цифра ще не розрахована.

"А якщо завтра політична обстановка зміниться і відносини з Україною налагодяться, то тоді і порти можна розвивати", – резюмував Шевченко.

Як відомо, Україна повідомила державам – членам Міжнародної морської організації (IMO) про неможливість забезпечення належного рівня безпеки судноплавства та дотримання міжнародних зобов'язань у морських торговельних портах анексованого Криму.

Нагадаємо, так званий віце-прем'єр Криму Рустам Теміргалієв заявляв, що згідно з проектом схеми територіального планування Криму, порти у Феодосії та Євпаторії будуть поступово ліквідовані, а Сімферополь і Керч будуть з'єднані залізницею. 

Позначки: