Виразний зовнішній вигляд нового Hyundai Tucson змушує зупинитись і роздивитися це авто детальніше, хоч би де ви його побачили — на паркінгу чи біля автосалону. Виникає бажання познайомитися ближче: надто далеко від своїх «предків» пішла ця модель. Екстер’єр Tucson більш вишуканий і модерновий: фари в стилі хайтек, гексагональна решітка, оригінальний бампер стають візиткою цього покоління машин. І річ не лише в зовнішніх ефектах. Узяти для прикладу фари, які окрім поліпшеного дизайну мають іще й технічні вдосконалення. Біфункціональні й світлодіодні, вони якісніше освітлюють дорогу в темну пору. Окремо варто згадати й світлодіодні ходові вогні (DRL) та інтегровані протитуманні фари — це рішення робить автомобіль помітнішим на дорозі, а отже, маємо ще один плюс до безпеки.
Після зовнішніх оглядин час познайомитися з автівкою ближче. Беремо до рук ключ… До речі, у цієї моделі він не звичайний, це смарт-ключ, який окрім уже відомих нам функцій має ще одну — безконтактне відмикання-замикання багажника. Нову зручність оцінять автовласники, які досі мусили докладати чималих зусиль для виконання цієї нехитрої роботи: що більші габарити автівки, то важче зачиняти багажник, особливо людям невисокого зросту.
Інтер’єр Hyundai Tucson передусім приваблює практичністю. Розробники цієї моделі не піддалися загальному трендові й не прагнули перетворити салон авто на макет космічного корабля: бортової електроніки тут рівно стільки, скільки необхідно для комфортного кермування. Без надлишків, які радше відволікають водія, ніж допомагають йому. Інтер’єр автомобіля просторий і невигадливий. Людям, які для відчуття затишку не потребують додаткових «статусних» атрибутів, будуть до вподоби функціональність і невибагливість салону. Поміж переваг та інновацій нового покоління Hyundai Tucson варто відзначити DAB-радіо, яке конвертує аналоговий звук у цифровий. У покращеній комплектації автомобіль оснащений задніми паркувальними датчиками, підігрівом сидінь, двозонним клімат-контролем та системою контролю розташування відносно дорожньої розмітки (LDWS).
Розробники цього авто приділили чимало уваги безпеці. Посилено жорсткість кузова за допомогою каркаса з високоміцної сталі AHSS. Екстрене гальмування вдосконалено завдяки спеціальному радару та сенсорним камерам. Узагалі гальмівна система варта високих відзнак не останньою чергою завдяки збільшеним порівняно з попередніми моделями гальмівним дискам. Є ще варта уваги функція: система повороту ліхтарів, яка розширює огляд під час маневрування в погано освітлених місцях.
Новий Tucson подеколи називають «атлетом». І річ не лише в його дещо спортивній зовнішності та «м’язистому» дизайні. Автомобіль досить потужний: із дволітровим дизельним (це втішить водіїв, які прагнуть мати потужну машину, але не платити зайвого за пальне; затрати — 6,4 л/100 км) двигуном на 185 к. с., шестиступеневою автоматичною коробкою передач. У місті Hyundai Tucson почувається дуже впевнено. Удосконалена підвіска вдало й, головне, безшумно (додаємо ще один плюс цьому авто за звукоізоляцію) долає всі звичні недоліки наших вулиць: «лежачих поліцейських» та дрібні пошкодження дорожнього покриття.
На заміській трасі ця модель також не підведе: для тривалих подорожей автомобіль, який може слугувати й за сімейний, цілком придатний. Що ж до любителів офроуд, то треба зважати на те, що Hyundai Tucson має привід 4×4, однак не призначений для виснажливих марш-кидків болотами й чорноземами.
Hyundai Tucson 2016 року виробництва зацікавить як тих, хто мав автомобілі цієї лінійки моделей раніше, так і тих, хто вперше вирішив придбати саме його. Маркетологи запевняють: у нього доволі широка цільова аудиторія та чимало переваг перед конкурентами.