У 2014 році потрібно провести роботи з облаштування на другому поверсі терміналу D зони з обслуговування внутрішньоукраїнських рейсів авіакомпанії МАУ, які зараз обслуговуються у терміналі «В».
Під це на другому поверсі терміналу буде обладнано зону площею 5,5 тис кв м., передбачається установка 15 реєстраційних стійок, шести виходів на посадку. Максимальна пропускна спроможність у години пік на приліт становитиме 900 пасажирів на годину, на виліт – 800.
За словами директора «Борисполя» Олексія Кочанова, внутрішні польоти МАУ буде переведено до терміналу D «до початку літньої навігації-2014». Термінал В надалі обслуговуватиме чартери і лоукост. Концепція подальшого використання терміналу F визначається.
Єдиним конкурентом на тендері з різницею 0,03% було «Будівельне управління № 813» з корпорації «Золоті ворота».
«Альтіс-холдинг» належить Олександру Глімбовському. Раніше його корпорація також отримала підряд на будівництво окремого терміналу в аеропорту «Бориспіль» для представників влади вартістю 279,54 млн грн.
Як відомо, термінал D було відкрито до Євро-2012, однак він здебільшого пустував. Його вартість становила близько 4,8 млрд грн.
Водночас аудит Рахункової палати встановив, що під час будівництва терміналу D 3,7 млрд. грн. були використані неефективно та з порушенням законодавства.
«Необґрунтоване коригування проекту будівництва терміналу D шляхом збільшення його пропускної спроможності вдвічі та будівництво в ньому окремої зони для VIP-персон призвели до збільшення боргових кредитних зобов’язань аеропорту на 2,6 млрд. гривень. Тим часом для обслуговування VIP-персон та офіційних делегацій вистачало потужностей термінала С. Масштабні інвестиції, спрямовані на розвиток аеропорту, виявилися економічно необґрунтованими.
Після проведення в Україні чемпіонату Євро-2012 завантаженість аеропорту становить лише 32%. Така ситуація створює ризики непогашення аеропортом кредитних зобов’язань, які на сьогодні становлять близько 4,3 млрд. гривень. Надалі це може призвести до перекладання цих зобов’язань на державний бюджет», – йдеться у повідомленні Рахункової палати.
Нагадаємо також, що колишній генеральний директор аеропорту «Бориспіль» Антон Волов в інтерв’ю Тиждень.ua заявляв, що за попередніми приблизними розрахунками, на добудову терміналу «D» може знадобитись близько $100 млн.