„Китай має найбільшу в світі телевізійну аудиторію (хоча також і частину найнудніших програм). Завдяки підвищенню рівня життя, в 2014 році Китай обжене Британію і Японію за розміром телеринку (доходи від платного телебачення і ліцензування становитимуть $13 млрд)”, – наголошує The Economist.
За даними The Economist та The Economist Intelligence Unit, Китай наступатиме на п’яти Німеччині ($15 млрд), але „до Америки з її $77 млрд йому ще далеко”.
„По всій Азії ширитиметься епідемія телевізійної залежності, особливо в Індонезії і В’єтнамі. Разом із вартістю реклами доходи телекомпаній перевищать $400 млрд, тобто майже чверть доходів світового бізнесу медіа і розваг, які оцінюються в $1,8 трлн”, – повідомляє The Economist.
Детальніше читайте у друкованому спецпроекті «Світ у 2014».