Мажейкіс наголошує, що російська пропаганда проти України "є так званою класичною формою пропаганди, де рівень креативу дорівнює нулю".
"Кремль формує пропагандистські штампи, щоб показати образ ворога у більш жахливих тонах і якомога більше налякати людей. Це старі радянські схеми. Такий агітпроп спрямовано передусім на нижчі прошарки суспільства, які, наприклад, не можуть користуватися комп’ютером і соцмережами й мають низький або середній рівень освіти", – зазначив політолог.
На його думку, такі пропагандисти завжди ризикують, адже "освіченіші люди можуть започатковувати контрпропагандистські рухи, і це загалом доволі неефективна витрата грошей".
"Від цієї моделі давно вже відмовилися майже всі розвинені країни – від США, Великої Британії до Японії. Куди ефективніше використовувати засоби публічної дипломатії, що, зокрема, передбачає пропаганду через розвиток брендів. Наприклад, коли в брежнєвські часи за домовленістю з радянським урядом у СРСР прийшла Pepsi Cola, вона миттєво завдяки бренду стала елементом публічної дипломатії і таким чином перетворилася на найбільш запеклу форму антирадянської пропаганди", – зауважив Мажейкіс.
Повний текст інтерв'ю з Гінтаутасом Мажейкісом читайте тут.