У повідомленні для ЗМІ авіаперевізник пояснив відміну рейсів малим завантаженням на маршруті, що викликане "політичною та економічною ситуацією в країні", а також ремонтом одного з трьох належать компанії Boeing 737, пише «КоммерсантЪ-Украина».
За інформацією аеропорту "Жуляни", 11 грудня перевізник вже скасовував рейс з Києва до Братислави, а 14 та 15 грудня з Сімферополя до Києва.
"З середини листопада по кінець грудня в авіації часто буває зниження активності, але компанія не розраховувала, що відтік пасажирів стане настільки великим", – розповів заступник генерального директора Air Onix з продажу та маркетингу Євген Хайнацкий.
За його словами, завантаження на деяких рейсах складало 30 пасажирів, а літаки перевізника мають 142-162 крісла. Пасажирам скасованих рейсів запропонували грошову компенсацію або перенесення рейсу.
Втім, у інших авіаперевізників ситуація не така скаладна. У прес-службі "Міжнародних авіаліній України" повідомили, що середній коефіцієнт пасажирського завантаження в листопаді-грудні становить 89%, а скасування рейсів через слабке завантаження у компаній не буває.
Інших авіакомпаній, крім Air Onix, які з цієї причини скасовують перельоти наразі немає, сказав голава ради директорів аеропорту "Жуляни " Денис Костржевський.
За його словами Air Onix має безліч боргів перед підприємствами, що надають наземне обслуговування, паливозаправниками, а також самим аеропортом.
Авіакомпанія вже півроку не платить "Жулянам" за зліт/посадку та інші збори. Наразі загальний борг склав маже 700 тис. грн.
Гендиректор Windrose Володимир Каменчук зазначив, що компанія має проблеми з розрахунку з лізингодавцями та виплатою зарплати. " Air Onix з самого початку вела незрозумілу політику розвитку, наприклад збиралася освоювати чартерні перевезення, але при цьому літала на літаках, місткість яких нижче необхідної", – пояснив Каменчук .
Нагадаємо, у серпні Генпрокуратура відмовилася розпочати кримінальне провадження щодо ЗАТ "Виробниче-комерційне підприємство Металіст" по факту надання підприємству державної підтримки.
Державним агентством інвестицій та розвитку у 2010 році було укладено на підставі конкурсного відбору договір з ЗАТ "Виробниче-комерційне підприємство Металіст" про надання державної підтримки у вигляді компенсації відсоткових ставок за користування кредитом. Підприємству перерахували 3,28 мільйони гривень.
"Виробниче-комерційне підприємство Металіст" підконтрольне сину прем’єра Миколи Азарова Олексію.
У листопаді минулого року фракція КПУ вимагала розслідувати нецільове використання коштів з бюджету на передвиборчу компанію родичів членів Кабміну, зокрема і сина Азарова. Втім реакції на цей заклик не було.
Син чинного прем'єра Микола Азарова Олексій обраний депутатом Верховної Ради у мажоритарному окрузі на Донеччині і фходить до фракції Партії регіонів.