Коли дивишся на Acura MDX, перше, що спадає на думку, – американський стиль цього автомобіля. Недарма Acura є північноамериканським підрозділом Honda. Тож агресивний дизайн, габарити, динамічність моделі родом із-за океану. До речі, українські автовласники часто мають такі самі смаки, як і американці, тож успіх цієї машини на нашому ринку навряд чи можна назвати випадковістю.
Acura MDX приверне увагу своєю зовнішністю: «хижі» фари й характерна «нахабна» радіаторна решітка плюс переконливих розмірів (19 дюймів!) диски. Не розчарує вона і всередині. Звісно ж, авто розроблене в дусі часу, тон тут задає електроніка: зручна навігаційна система, адаптивний круїз-контроль, камера заднього виду, що робитиме впевненішим навіть водія-новачка, який з острахом вмикає задню передачу й боїться рушити, аби не зачепити якоїсь невидимої перешкоди. Загалом про безпеку водія і пасажирів конструктори подбали добре: хоч би з якого боку була потенційна загроза, електронна система застереже вчасно, і неприємностей можна буде уникнути.
У комфортабельному салоні преміум-авто, оздобленому шкірою та деревиною, почуваєшся цілковитим господарем. Не в тому сенсі, що тобі поталанило придбати таку престижну машину (ну це почуття цілком очевидне), а в тому, що маєш нагоду підлаштувати все під себе, навіть коли твій смак дуже вибагливий: режим роботи підвіски, внутрішнє освітлення; встановити крісло максимально зручним чином і змусити авто запам’ятати саме це положення, в ручному режимі розподіляти крутний момент, словом, зробити автомобіль настільки своїм, наскільки сам цього бажаєш. Утім, надмірно захоплюватись індивідуальними налаштуваннями потреби немає, адже розробники авто подбали про комфорт і зручність так, що це важко переоцінити: чого варта лише система autohold, яка автоматично вмикає стоянкове гальмо на світлофорах і в автомобільних заторах – у водія відпадає потреба тримати в такий момент постійно ногу на педалі, або розумна Acura MDX здатна в цій ситуації оцінити дорожню ситуацію самостійно.
Окремо варто відзначити шумоізоляцію автівки: вона налаштована так, що водій і пасажири чутимуть лише звуки якісної, як і належить преміум-класу, акустичної системи, рев потужного (об’єм3,5 л) двигуна і… більше нічого.
Розігнатись упродовж 8 с до 100 км за годину, стартонути першим зі світлофора – це може собі дозволити кожен власник Acura MDX. Як і обрати режим руху: поміркований чи швидкий спортивний. Головне – пам’ятати про ПДР та затрати пального, які теж відповідають решті параметрів автомобіля.