Як повідомили в банку, підключення до національної мережі банківського самообслуговування дозволить власникам торгових точок забезпечити клієнтам додатковий сервіс, а людям отримати доступ до сучасних банківських послуг саме там, де ними найзручніше користуватися.
"Сьогодні банківський термінал, в якому можна отримати практично будь-яку банківську послугу без перерв і вихідних, стає таким же необхідним елементом торговельної інфраструктури, як банкомат або термінал для прийому карток на касі, – говорить керівник Департаменту розвитку банкоматної та термінальної мережі банку Ігор Мєлков. – Ми активно встановлюємо термінали самообслуговування саме там, де вони найбільше потрібні – в "спальних" районах мегаполісів, невеликих містах та сільській місцевості, і тепер пропонуємо нашим клієнтам самим обрати місце встановлення нового терміналу".
Сьогодні в терміналах ПриватБанку доступні найпопулярніші банківські послуги – поповнення рахунку мобільних і платіжної карти, депозитного вкладу та кредиту, оплата комунальних та інших рахунків, відправлення та отримання грошових переказів, покупка валюти. Також через них можна купити квитки на поїзд, автобус, футбольний матч і скористатися іншими корисними сервісами. Щоб розмістити банківський термінал самообслуговування в торговому або розважальному центрі, магазині або сервісної точки, достатньо залишити заявку на спеціальній сторінці сайту ПриватБанку .
З початку року мережа банківського самообслуговування ПриватБанку виросла в 2,5 рази і є найбільшою в Україні – кількість встановлених в Україні терміналів перевищила 10 тисяч. До кінця цього року і в першій половині наступного банк планує встановити ще кілька тисяч "електронних банків", збільшити кількості терміналів, що працюють цілодобово, і запустити термінали самообслуговування з можливістю внесення готівкових пачкою для обслуговування малого бізнесу.