Круїзне судно World Discoverer було побудовано в 1974 році з метою вчинення вояжів в полярні регіони Антарктики. 30 квітня 2000 корабель наскочив на скелю біля Соломонових Островів
Судно Mediterranean Sky, побудоване в 1952 році в Ньюкаслі, спочатку називалося "Місто Йорк". Круїзний лайнер перебував на службі Її Британської величності з 1953-го по 1971 рік, поки його не перекупили і не назвали Mediterranean Sky. У січні 2003 року Mediterranean Sky завалився на бік і тепер в такому положенні очікує своєї подальшої долі.
Captayannis - грецьке судно, яке займалося перевезенням цукру і під час чергового плавання, коли шторм вдарив по узбережжю, затонуло на річці Клайд в Шотландії в 1974 році після зіткнення з танкером компанії ВР.
Океанський лайнер SS Америка був побудований в 1940 році. Після довгої служби протягом більше п'ятдесяти років, в 1993 році лайнер був проданий з метою переобладнання в п'ятизірковий готель поблизу Пхукета, в Таїланді. Саме в цей час його перейменували в "American Star", але корабель так і не поплавав під новим ім'ям. Його відправили з Греції в Атлантікеу, але сто днів по тому корабель разом з українським буксиром потрапив в шторм. Буксирні троси порвалися, і всі спроби прикріпити аварійні троси виявилися безуспішними. Екіпаж на борту American Star врятували вертольотом, а корабель так і залишився дрейфувати. 18 січня, корабель сів на мілину біля західного узбережжя острова Фуертевентура на Канарських островах.
Dimitrios - невелике 67-ми метрове вантажне судно, побудоване в 1950 році. Воно сіло на мілину поблизу грецького пляжу Валтакі 23 грудня 1981. Про появу корабля і про його аварії ходить багато чуток. Кажуть, що це судно використовувалося для контрабандного перевезення сигарет між Туреччиною та Італією.
Olympia - комерційний корабель, який в 1979 році загнали на берег неподалік міста Катапол, на грецькому острові Амаргос. Скоріш за все, це була справа рук піратів, які з Кіпру перебиралися до Греції. Після невдалої спроби витягти судно з затоки, його кинули і воно незабаром стало популярною пам'яткою острова.
BOS 400 - французька баржа, яка 26 червня 1994 року сіла на мілину в затоці Маорі поблизу Південної Африки, під час буксирування російським буксиром. Буксирувальні троси порвалися і баржа вдарилася об прибережні скелі. Оскільки баржа не мала власних двигунів, її переміщення було проблематичним. У той час The Boss 400 був найбільшим плавучим краном в Африці.
Потерпілий корабельну аварію La Famille Express лежить у водах Прово, що на островах Теркс і Кайкос, в Карибському морі. Корабель було побудовано в 1952 році в Польщі і більшу частину свого корабельної був на службі ВМФ СРСР під назвою "Форт Шевченка". У 1999 році його перепродали і перейменували в "La Famille Express". Обставини аварії залишаються неясниім. Скоріше всього корабель постраждав від урагану "Френсіс" в 2004 році. З тих пір його розграбували мародери і добряче попсувала стихія. Судно є популярною туристичною визначною пам'яткою островів.
HMAS Protector - невелике залізне канонирське судно, куплене урядом Південної Австралії в 1884 році з метою захисту місцевої берегової лінії від можливих атак в період "російської паніки" 1870-х років. Судно прибуло в Аделаїду у вересні 1884 і згодом послужило під час повстання в Китаї, в Першу світову війну і в Другу світову війну. У липні 1943 року судно було реквізовано для військової служби в армії США. На шляху до Нової Гвінеї отримало пошкодження під час зіткнення з буксиром і кинуто. Згодом корпус був доставлений на узбережжі Квінсленда, а потім затплен для використання як хвилерізи. Іржаві останки корабля ще видно і донині.
Evangelia - торговельне судно, побудоване на тій же верфі, де був зведений "Титанік". Вперше спущена на воду 28 травня 1942 під ім'ям "Імперія сили". Пізніше корабель був відомий як "Saxon Star", "Redbrook" і в кінцевому підсумку "Evangelia". У 1968 році, вночі в густий туман Evangelia опинилась неймовірно близько до берегової лінії і сіла на мілину біля берегової лінії поблизу Костінешть. Деякі кажуть, що Evangelia була навмисно зруйнована власником з метою отримання страховки. Гіпотеза підтверджується тим фактом, що під час цієї корабельної аварії море було неймовірно спокійним, і всі вітрильне обладнання працював відмінно.