У пояснювальній записці до проекту рішення зазначається, що житловий масив Троєщина є найбільшим у місті по кількості населення – 350 тисяч осіб. За прогнозами, його чисельність на 2025 рік складе 500 тисяч осіб. На маршрути цього масиву "Київпастранс" випускає 300 одиниць рухомого складу. Його послугами щодня користується близько 200 тис. пасажирів. А автобусного парку на масиві немає. Нульовий пробіг вказаного транспорту в зв'язку з розташуванням автобусного парку на Правому березі складає 690 тис км у рік. В цьому необхідність будівництва автобусного парку на масиві Троєщина. Точної адреси, де він розташовуватиметься, не вказано.
Відомо лише, що він обслуговуватиме близько 200 одиниць техніки. У парку створять 700 робочих мість.
Очікується, що новий автопарк має оптимізувати маршрутну мережу та логістику пасажирських перевезень, зменшити непродуктивні пробіги транспортних засобів, зекономити паливо-мастильні матеріали та робочий час водіїв.
"На Троєщині будуватиметься доволі сучасний автобусний парк. Від Оболоні здійснювались довгі рейси і були великі втрати від цього, бо транспорт курсував з Оболоні на Троєщину, і обслуговував територію Лівобережжя. Це призводило до суттєвих втрат. І до заборгованості Київпастрансу перед своїми працівниками, із сучаснішими приміщеннями і автобусними парками. Це буде користь тільки для комунального підприємства", – пояснила секретар Київради Герега.
Як повідомлялось, напередодні народний депутат Олександр Бригинець заявив, що Київрада планує ліквідувати комунальне підприємство «Автобусний парк №6» і віддати його територію під забудову «Епіцентру».
Нагадаємо, 4 листопада секретар Київради Галина Герега підписала розпорядження про скликання засідання Київської міської ради на 13 листопада.
Опозиція вважає незаконною діяльність Київради після завершення її повноважень 2 червня. У зв'язку з цим останні пленарні засідання Київради проходять при посиленій охороні будівлі мерії. При цьому навіть народні депутати не можуть потрапити до зали засідань столичної міськради.