Мікроавтобус, розрахований на п’ятьох пасажирів, має зовнішні дзеркала з електроприводом та обігрівом, теплозахисне скло в кабіні і пасажирському салоні, керамічне оброблення (протизасліплюючий захист) на вітровому склі, шкіряні елементи оздоблення салону, комфортну двошарову обшивку стелі в кабіні і пасажирському салоні та посилений килимовий настил підлоги в пасажирському салоні.
У якості додаткового обладнання автомобіля, яке оплачується додатково до стандартного пакету, Нацбанк замовив бортовий комп’ютер, велюрові килимки в кабіні водія, мультифункціональний пересувний стіл, сигналізацію зі скануванням салону, електропривід зсувних дверей з доводчиком, автономний обігрівач з таймером і додатковим обігрівачем (включаючи другий акумулятор), бі-ксенонові фари з динамічним регулюванням кута нахилу фар, радіосистему RCD 310 (вісім динаміків, радіо RCD 310 з МР3), легкоплавні диски «NEVA» 7J x 17, міні-бокс (32 л) для охолодження і розігрівання.
Як відомо, у гаражі Нацбанку є 162 автомобілі. Найдорожчими серед них є семимісний Mercedes-Benz GL550 4matic, випущений у 2011 році. Нині його оцінено у 2,97 млн грн.
З 2010 року Нацбанк провів тендери на придбання автомобілів на 28,94 млн грн.