Предметом звернення стала низка законодавчих ініціатив Кабміну і депутатів парламентської більшості щодо ринку зовнішньої реклами.
У листі йдеться про ризики у зв'язку з прийняттям законопроектів, запропонованих до розгляду у ВР влітку цього року депутатом – регіоналом Антоном Яценком та урядом. Ці законопроекти, на думку Палати ідентичні за своїм змістом, а їх прийняття може створити перешкоди для ведення бізнесу.
У своєму зверненні АТП вказує на невідповідність низки положень законопроектів інтересам бізнесу і держави, попереджає про можливі втрати місцевих бюджетів та скорочення робочих місць.
АТП також звертає увагу на підвищення ризиків для ведення бізнесу в країні та можливі зриви міжнародних контрактів.
Американська торгова палата закликає владу України втрутитися в ситуацію і зупинити процеси, які можуть негативно вплинути на інвестиційний імідж країни.
Для врегулювання проблеми АТП пропонує створити робочу групу, до якої мають увійти міжнародні експерти в галузі правового регулювання зовнішньої реклами.
Як повідомлялось, вітчизняні експерти вже звертали увагу, що ухвалення Радою законопроекту уряду про зовнішню рекламу знищить галузь.
Як повідомлялось, влітку Кабмін схвалив законопроект "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів", розроблений МВСА. Його автори пропонують заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування, а також на відстані менше 10 м від краю проїжджої частини, на опорах дорожніх знаків і ліхтарів, в зонах транспортних розв'язок, мостів і "місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод".
Автори законопроекту аргументують його вимоги турботою про безпеку дорожнього руху. Розробники посилаються на указ президента про Національний план дій з впровадження економічних реформ на 2010-2014 роки, де передбачена гармонізація законодавства про зовнішню рекламу з європейським і йдеться про заборону розміщення рекламної інформації на дорожніх знаках.