У Попова витратять мільйон на покращення інвестиційного іміджу

30 Вересня 2013, 09:33

Згідно з техзавданням, до кінця поточного року фірма повинна виконати два завдання:     створити і розмістити в одному спеціалізованому зарубіжному виданні рекламні матеріали про Київ та його інвестиційні проекти;  організувати до трьох міжнародних заходів з метою покращення інвестиційної привабливості Києва (орендувати приміщення, забезпечити кофі-брейки і фуршет, меблі й техніку, технічний персонал для обслуговування, розробити презентаційні матеріали й поінформувати ЗМІ).

Оплачувати всі ці послуги будуть з місцевого бюджету.

За інформацією виданням, фірму «Пі Ар Пі» заснувала у червні 2011р. киянка Наталія Попович, у листопаді співвласником стала російська фірма «Піар Нетворк». Єдиний тендер, який до того вигравала компанія «Пі Ар Пі» – це організація та проведення Чорноморського економічного форуму у 2011 р. за 698 тис грн.

Хто і з якими пропозиціями ще взяв участь у цьогорічному тендері на рекламу столиці – невідомо, оскільки протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів всупереч чинному законодавству на сайті «ВДЗ» досі відсутній.

Нагадаємо, у червні цього року Держагентство з інвестицій та управління нацпроектами вже замовило послуги з поліпшення іміджу та надання потенційним інвесторам інформації про нацпроекти й інвестування в Україну в цілому. Підряд вартістю 11,85 млн грн. отримав ТОВ «Фінансовий паблік рілейшинс».