Зокрема, від 25 вересня призупинено дію сертифікатів для вагонів цементовозів, вагонів для зерна, вантажних піввагонів, вагонів для сипучих вантажів, критих вантажних вагонів, вагонів -платформ, вагонів для глинозему й алюмінію.
Причини такого рішення у російському відомстві не вказують.
Варто відзначити, що дія сертифікатів мала закінчитися в кінці 2014 – початку 2016 року.
На підприємстві наразі не коментують ситуацію.
УНІАН з посиланням на власні джерела повідомляє, що причина зупинки дії сертифікатів пов'язана з аварією вантажного потяга 16 серпня в Приволжжі. Джерела агенції також відзначають, що поки не відновиться дію сертифікатів, завод не буде відвантажувати продукцію в Росію.
Раніше через аварію Федеральна служба з нагляду у сфері транспорту Росії заборонила експлуатацію 292 піввагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу з бічними рамами китайської компанії "Ружоуская компанія Тіанруй" 2010 року випуску. Вагони повинні бути виведені з експлуатації після закінчення вантажно – розвантажувальних операцій. Діяти заборона буде до приведення вагонів у відповідність з вимогою законодавства РФ у сфері безпеки руху.
ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" поставляє продукцію в понад 20 країн світу. Завод є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене виробництво двох видів вагонів – пасажирських і вантажних.