Згідно з проектом документа, квитки будуть зроблені у вигляді пластикових карток із чіпом, який реагує на турнікети в метро і валідатори (спеціальні пристрої для зчитування інформації) у наземному транспорті (їх встановлять ближче до зими). Придбати квитки можна буде на зупинках, а в переходах і метро з'являться спеціальні термінали, де можна буде купити або поповнити карти.
Купивши разовий проїзний квиток, пасажир може зробити кілька поїздок в наземному муніципальному транспорті і одну поїздку в метро. Головне – вкластися в 75 хвилин. Відлік часу починається з моменту активізації квитка: коли його прикладуть до турнікету в метро або до валідатора в наземному транспорті. Коли термін дії квитка закінчиться, то валідатор або турнікет про це повідомлять.
Також будуть проїзні квитки на 10, 20 , 30 … 100 поїздок в будь-якому муніципальному транспорті, які можна використовувати протягом 365 днів. При покупці квитка на 10 поїздок проїзд в одному виді транспорту обійдеться в 3,50 грн, а при купівлі 100 поїздок – 3,05 грн.
Також можна буде придбати персоналізований квиток із необмеженою кількістю поїздок – на місяць, три місяці або на рік. "При купівлі такого квитка в пункті з продажу вас сфотографують і вже через кілька хвилин видадуть ваш проїзний з фото, так що ви не зможете передати його комусь іншому. Після закінчення терміну квиток можна буде поповнити через термінал", – пише газета.
Одна поїздка для володарів місячного квитка обійдеться ув 2,16 грн, а для тих, хто купив відразу на рік – 1,70 грн.
Також можна буде придбати «квиток на день», який дає право проїзду без обмеження кількості поїздок на день, три дні або сім днів на будь-якому транспорті. Відлік часу (24 години, 72 години, 168 годин) починається з моменту першого використання.
За допомогою нової системи влада планує викорінити "зайців " і махінації з жетонами в метро і почати заробляти на продажі квитків.
Нагадаємо, як повідомляв голова Державної інспекції з контролю за цінами Олександр Кисельов, проїзд у київському метро подорожчає через зростання цін на електроенергію та потребу оновлення складу і обладнання.
Раніше в КМДА заявляли, що різна оплата за проїзд у Київському метрополітені буде здійснюватися залежно від тривалості та дальності поїздки та буде введена найближчим часом.