За його словами, лише у французькому сегменті інтернету створено 400 сайтів такої співпраці.
«Інтернет-портали пропонують приватним особам вкладати кошти у виробничі проекти, фільми, диски. Kickstarter зумів назбирати $10 млн, щоб створити «розумний» годинник Pebble. У світі вже є 700 сайтів, які проводять збір приватних внесків. Загалом 2012-го у такий спосіб назбиралося $3 млрд. Щороку сума збільшується вдвічі», – пише Гіймоль.
«Мабуть, це ще не революція, – вважає Валері Пежо, директор дослідного центру Orange Lab, який щойно присвятив новому феномену величезну доповідь. – Але економіка співпраці вже суттєво вплинула на роботу класичної економіки».
Більше читайте в статті «Революція співпраці» у № 38 «Українського тижня».