Як повідомляє «Коммерсант-Украина», районні та міські відділи ДАІ виводять з підпорядкування міським та районним відділам міліції та перепідпорядковують безпосередньо обласним управлінням ДАІ, які входять до складу обласних управлінь МВС.
Видання зазначає, що міські та районні відділи ДАІ були передані у підпорядкування місцевим підрозділам МВС у 2011 році. Потім штат цих підрозділів був скорочений, що викликало невдоволення керівництва департаменту.
«У деяких підрозділах залишилося всього по 3-4 людини, що знизило здатність ДАІ впливати на ситуацію на дорогах» , – розповів виданню співрозмовник у ДАІ.
Реорганізація, за його словами, дозволить поліпшити управління підрозділами. Не виключено також розширення штатів підрозділів ДАІ.
Правозахисник, автор книги "100 аргументів проти штрафів ДАІ" Володимир Караваєв скептично оцінює ефективність такої реорганізації.
"ДАІ необхідно приділити увагу якості організації дорожнього руху – наприклад, зайнятися ліквідацією заторів і причин їх виникнення. Просте збільшення штату може не вирішити всіх проблем, оскільки організацією руху як і раніше займатимуться небагато, зате на трасах в кущах співробітників ДАІ додасться" , – вважає Караваєв.
Нагадаємо, у середині серпня начальник Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС Сергій Будник визнав, що ДАІ не може гарантувати безпеку дорожнього руху через нестачу кадрів.