Згідно з техзавданням проектом роботи виконуватимуть у три етапи. Перший етап передбачає реконструкцію Петровської алеї та Паркової дороги з розширенням проїзної частини, тимчасовим світлофорним об’єктом на заїзді до вертолітної площадки, яку збудували для президента Віктора Януковича, але він її не використовує. Другий етап – транспортна розв’язка в двох рівнях на заїзді до вертолітної площадки. Третій – реконструкція Дніпровського узвозу на ділянці від алеї Героїв Крут (тут Паркова дорога якраз і переходить в узвіз) до Дніпровського проїзду з розширенням проїзної частини та будівництвом транспортної розв’язки на перетині узвозу та проїзду і надземного пішохідного переходу.
При цьому протизсувні роботи на Парковій почали ще в червні, до оголошення тендеру на проект.
Як повідомляв наприкінці липня гендиректор «Київавтодору» Петро Береговий, проїжджу частину планують розширити до трьох смуг, одна з них функціонуватиме у реверсному режимі. При цьому для розширення дорожнього полотна треба вирубати близько 200 дерев.
Разом з тим 10 вересня, уже після укладання договору на розробку проекту розбудови Паркової, Береговий заявив, що розширювати дорогу і, відповідно, рубати дерева не будуть.
За оцінкою Берегового, вартість ремонту Петровської алеї становитиме близько 18 млн грн, будівництво розв’язки – близько 80 млн гривень.