"Завершився перший етап започаткованих мною виїзних прийомів громадян, під час яких кожна людина могла прийти і поскаржитися на будь-які відомі їй порушення законності. Я сам провів кілька таких прийомів, мої заступники та представники апарату МВС зустрілися з людьми в всіх регіонах. Слід відзначити, що з досить великого масиву звернень громадян, а таких звернень надійшло понад 950, лише 51 (5%) стосуються саме неправомірних дій з боку працівників органів внутрішніх справ. Приблизно ж така сама кількість й подяк працівникам міліції", – написав Захарченко.
Він зазначив, що більшість скарг стосувалися порушень, допущених під час розслідування кримінальних справ. "Деякі з таких порушень мали місце 6-7 років тому", – уточнив міністр.
Окрім того, урядовець підкреслив, що люди говорили про розмір пенсій, поліпшення статусу ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС та побутові негаразди.
На думку Захарченка, це свідчить про довіру громадян до правоохоронців.
«Той факт, що люди з усіма своїми проблемами звертаються до міліції, свідчить про довіру громадян до нас. І в першу чергу – жителів сільської місцевості, для яких дільничний інспектор міліції – найближчий представник влади і чи не найперший помічник», – підсумував голова МВС.
Як відомо, після подій у Врадіївці, де двоє працівників райвідділу звинувачуються у згвалтуванні та побитті місцевої мешканки, для підвищення довіри до міліції, керівники міністерства розпочали проводити виїзні прийоми громадян у регіонах.
МВС закликало громадян та громадські організації активніше повідомляти про нетактовну поведінку або неправомірні дії міліції.
Згідно з даними опитування, проведеного на початку року Інститутом соціології НАН України, лише 1% українських громадян повністю довіряє українській міліції.