"Завдяки практично повному залученню студентської аудиторії до інтернету переважна більшість опитаних (78,3%) вже використовують Інтернет для навчання і підвищення кваліфікації. Водночас класичні лекційні курси в навчальній аудиторії цікавлять лише п'яту частину опитаних", – заявила координатор проекту "Академія навичок" Марія Богуслав.
Так, за її словами, понад 51% опитаних студентів-старшокурсників володіють інформацією про існування спеціалізованих сайтів з онлайн-навчання. Найефективнішою формою віртуального навчання 62% респондентів назвали відеолекції.
Приймаючи рішення про участь у такому навчанні, студенти першочергово зважають на практичну можливість застосування знань і навичок (58%), зручність самого навчання (50%), а також його вартість і швидкість (по 40%).
"На запитання, чи повинна стягуватися плата за додаткову онлайн-освіту, 70% респондентів відповіли, що ні", – підсумувала Богуслав.