43 українські тележурналісти пообіцяли «не продаватися»

ut.net.ua
9 Листопада 2007, 00:00

 

 
 
На символічну акцію протесту «Не продаємося!», що відбулася в столичному парку ім. Тараса Шевченка, зібралися провідні редактори та кореспонденти телеканалів 1+1, Інтер, СТБ, 5 каналу, Першого національного, Тонісу та Сiti. 43 противники «джинси» публічно зобов’язалися не подавати до ефіру замовні матеріали.
Активісти медіа-ініціативи стверджують: під час останніх парламентських виборів розмах замовних матеріалів на українському телебаченні набув неймовірних маштабів. Відтак професійні стандарти української журналістики знову опинилися під загрозою.
 
«Фактично, як і в часи цензури 2002—2004 років, телебачення спотворює уявлення суспільства про те, що відбувається. Як і тоді, ми не готові з цим миритися і виступаємо за встановлення в усіх медіа таких стандартів: право вибору тем і гостей має належати виключно ведучим, редакторам та журналістам, які створюють відповідні телепрограми», — йдеться в заяві.
 
«Джинса», як і цензура, впаде в той день, коли всі журналісти скажуть: «Ні! Я це не буду робити», — переконаний один із організаторів акції — журналіст Єгор Соболєв. Медійники обіцяють упродовж місяця проводити моніторинг 10 провідних українських каналів.