Як сказано у прес-релізі, 1,5% готові продати свій голос за будь-яку суму, 5% – якщо сума влаштовуватиме і ще 5% – якщо заплатить той кандидат чи партія, за яку у будь-якому разі збиралися голосувати.
Ті, хто виявився готовим продати свій голос за гроші, у більшості не змогли визначити, за яку саме суму.
Однозначно засуджують продаж голосів 53% громадян, ще 32% респондентів загалом ставляться до цього негативно, але з розумінням – "усякі у людей бувають ситуації", а 10% ставляться до продажу голосів позитивно, як до "способу людям дещо заробити".
Чим молодші респонденти, тим більше серед них готових продати голос (16% серед наймолодших, віком до 30 років і 8% серед найстарших, віком понад 60 років) і тим дорожче вони схильні очікувати за свій голос (понад 500 гривень – 32% серед молодих, готових продати свій голос і 15% серед найстарших).
Майже 10% населення зазначили, що на їхніх округах кандидати роздавали продуктові пайки та інші подарунки. Особливо виділяється столиця, де 40% киян зазначили, що такі "подарунки" від кандидатів мали місце.
Ставляться до цього позитивно і готові проголосувати за такого кандидата 5.5% населення (найбільше серед Партії регіонів – 9%), ще 32% ставляться до цього нейтрально – допомогу візьмуть, але на їхнє голосування це не вплине.
Однак 53% респондентів ставляться до подібної "допомоги" негативно, розцінюючи це як підкуп. Ці виборці і допомогу не візьмуть, і за цього кандидата не голосуватимуть.
Усього було опитано 2043 респонденти. Похибка вибірки не перевищує 2.2%.
Нагадаємо, згідно з результатами опитування, проведеного з 30 березня по 4 квітня Центром Разумкова спільно з фондом "Демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва" 75% українців не збираються продавати свої голоси на виборах