Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
9 грудня, 2011   ▪   Олександр Михельсон   ▪   Версія для друку

Опозиційність.ru: як Рунет відреагував на вибори

Напередодні виборів до Держдуми Рунет став величезним роз’яснювальним майданчиком
Матеріал друкованого видання
№ 50 (215)
від 8 грудня, 2011
Опозиційність.ru: як Рунет відреагував на вибори

Падіння рейтингу російської партії влади (4 роки тому на виборах до Держдуми за «единороссов» проголосувало 64,3% виборців, нині  – 49,5%) і низька явка (50%) засвідчили те, про що оглядачі попереджали заздалегідь: російське суспільство стомилося від незмінності перших облич своєї держави. Щось подібне переживали радянські люди під завершення «епохи Брєжнєва». Тоді з генсека та КПРС глузували тим більше, чим частіше бачили «дорогого Лєоніда Ільіча» по телебаченню. Владімір Путін, навпаки, свого часу прийшов до влади завдяки телепропаганді. Але 10 років потому роль засобу масової інформації, чия непідцензурність стає головним болем для влади, відіграє інтернет.

Читайте також: Симулякр виборів

Напередодні виборів до Держдуми Рунет став величезним роз’яснювальним майданчиком. Відеоролики з детальним поясненням того, чому слід прийти на вибори (щоб ваш голос не відійшов партії влади) та як зафіксувати порушення, мали сотні тисяч переглядів. Водночас іще більшого масштабу сягнули відверті знущання з «партии жуликов и воров» (крилата характеристика «Единой России», породжена тим-таки інтернетом). Тисячі «фотожаб», відеороликів та просто анекдотів створюють і переконані прибічники опозиції, і звичайні ентузіасти, яким, у принципі, все одно, з чого глузувати. Різні «демотиватори» напередодні парламентських перегонів у Росії можна, звісно, досить умовно, поділити на три основні групи. По-перше, це агітація проти «Единой России» та персонально Путіна з Мєдвєдєвим. По-друге, викриття нечесності «виборів», до яких не допущено жодної реально опозиційної партії. І, нарешті, іронізування з усієї політичної системи «суверенної демократії».

Читайте також : Революція від Навального




Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Які політичні амбіції прагнуть утілити Юлія Тимошенко та її партія до 2019 року
    23 жовтня, Роман Малко
  • “Це не просто переписування політичної мапи, це справді свого роду революція”, - пише про результати парламентських виборів у Чехії у своїй статті “Революція Бабіша” у журналі Respekt його редактор Ерік Табери.
    23 жовтня, Ольга Ворожбит
  • Депресивні індустріальні пейзажі, зупинені шахти, масове безробіття — здавалося б, як посеред цієї безнадії може знайтися місце для вируючого світу прогресивного мистецтва?
    23 жовтня, Анна Ставиченко
  • Які процеси відбуваються на Сонці та як вони здатні позначатися на нашій планеті
    22 жовтня, Олег Фея
  • «Ханська Україна» проти «Новоросії»: що закарбовано в історичній пам’яті?
    22 жовтня, Михайло Якубович
  • Колишній аеророзвідник, ветеран АТО Євген Ярило та його брат-шахтар Євген Гущин відкрили в Києві ветеранську тату-майстерню Der Igel (з нім. «їжак»). Обоє кардинально змінили рід занять, дуже цим задоволені й закликають інших займатися тим, чим справді хочеться.
    21 жовтня, Ганна Чабарай
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено