Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
15 травня, 2012   ▪   Тиждень   ▪   Версія для друку

«Український тиждень» припиняє співпрацю з «TNS Україна». Офіційна заява

Журнал «Український тиждень» повідомляє про припинення співпраці з «TNS Україна» щодо участі в проведенні маркетингових досліджень «ММІ Україна» та РМІ Regions
«Український тиждень» припиняє співпрацю з «TNS Україна». Офіційна заява

Порівняння власного аналізу, здійсненого «Українським тижнем», з даними звіту TNS MMI2011/4 вказує на невідповідність реальної присутності видання в тих чи інших регіонах та оцінок «TNS Україна».

Для прикладу: дослідження TNS MMI2011/4 у 3,5 раза занижують вагу реальної аудиторії «Українського тижня» в м. Києві, одному з базових регіонів для нашого журналу.

Такі факти вважаємо виявом некоректної роботи компанії – дослідника ринку.

Проте навіть у разі підвищення професійних стандартів сама система вимірювань не дасть змоги рекламодавцям оптимально витрачати рекламні кошти. З огляду на специфіку сформульованих запитань в анкеті дослідження «TNS Україна» фактично визначають не аудиторію видання, а кількість людей, ознайомлених із брендом. Таким чином, видання, що мають украй невеликі наклади (особливо продавані), але вкладають гроші в зовнішню рекламу, потрапляють на верхні позиції рейтингу TNS, а ті, в яких реально затребуваний контент і відповідно значний реалізований наклад, – у його хвіст.

Світова практика ґрунтується на тому, що рекламодавець отримує прозору інформацію, з одного боку, щодо кількості продаваного накладу кожного видання, а з іншого – щодо якості його аудиторії. Перше питання вирішується шляхом сертифікації накладів, друге – шляхом конкуренції компаній-дослідників.

В українських реаліях «TNS Україна» є монополістом у проведенні досліджень. Оскільки сертифікації накладів у нашій країні немає, ця компанія також монопольно визначає й аудиторію видань.

Отже, рекламодавці, що відштовхуються лише від рейтингу TNS, ризикують розмістити рекламу у виданні, про яке чули, але не читають, переплачуючи значні кошти за неіснуючу аудиторію. А прикрі помилки в процесі вимірювань узагалі можуть перекреслити логіку ухвалення ними рішень.

На нашу думку, формування прозорих ринкових правил на ринку друкованих ЗМІ відповідає інтересам як рекламодавців, так і видавців. Усвідомлюючи цю необхідність, «Український тиждень» вирішив відмовитися від вимірювань «TNS Україна».

Керівництво ТОВ «Український тиждень» 


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Одні з найвищих у Європі зелені тарифи не забезпечили буму альтернативної енергетики в Україні, створивши натомість широкі можливості для зловживань
    23 лютого, Олександр Крамар
  • Чи стануть «бунти дармоїдів» прологом до Майдану проти Лукашенки
    23 лютого, Сяргєй Пульша
  • Кожна 10 новина фейк. Інформація про діяльність місцевої самопроголошеної влади - переважно лише компліментарна
    23 лютого,
  • Тиждень опитав потерпілих, прокурорів та адвокатів, які представляють різні сторони, про справи у судах та розслідування резонансних злочинів проти учасників Революції гідності
    23 лютого, Андрій Голуб
  • Берлінале цього року дещо розгубив свою «моральну стурбованість»
    23 лютого, Катерина Барабаш
  • Так уже історично склалося, що важливі дати для українського політикуму стали черговим приводом нагадати про себе. Не оминула ця доля і 20 лютого. Якщо 2015-го, на перші роковини, ініціатива очікувано була у президента Порошенка, то в наступні роки його місце зайняли депутати.
    23 лютого, Станіслав Козлюк
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено