Суспільство

  ▪   Тиждень

«Український тиждень» припиняє співпрацю з «TNS Україна». Офіційна заява

Журнал «Український тиждень» повідомляє про припинення співпраці з «TNS Україна» щодо участі в проведенні маркетингових досліджень «ММІ Україна» та РМІ Regions

Порівняння власного аналізу, здійсненого «Українським тижнем», з даними звіту TNS MMI2011/4 вказує на невідповідність реальної присутності видання в тих чи інших регіонах та оцінок «TNS Україна».

Для прикладу: дослідження TNS MMI2011/4 у 3,5 раза занижують вагу реальної аудиторії «Українського тижня» в м. Києві, одному з базових регіонів для нашого журналу.

Такі факти вважаємо виявом некоректної роботи компанії – дослідника ринку.

Проте навіть у разі підвищення професійних стандартів сама система вимірювань не дасть змоги рекламодавцям оптимально витрачати рекламні кошти. З огляду на специфіку сформульованих запитань в анкеті дослідження «TNS Україна» фактично визначають не аудиторію видання, а кількість людей, ознайомлених із брендом. Таким чином, видання, що мають украй невеликі наклади (особливо продавані), але вкладають гроші в зовнішню рекламу, потрапляють на верхні позиції рейтингу TNS, а ті, в яких реально затребуваний контент і відповідно значний реалізований наклад, – у його хвіст.

Світова практика ґрунтується на тому, що рекламодавець отримує прозору інформацію, з одного боку, щодо кількості продаваного накладу кожного видання, а з іншого – щодо якості його аудиторії. Перше питання вирішується шляхом сертифікації накладів, друге – шляхом конкуренції компаній-дослідників.

В українських реаліях «TNS Україна» є монополістом у проведенні досліджень. Оскільки сертифікації накладів у нашій країні немає, ця компанія також монопольно визначає й аудиторію видань.

Отже, рекламодавці, що відштовхуються лише від рейтингу TNS, ризикують розмістити рекламу у виданні, про яке чули, але не читають, переплачуючи значні кошти за неіснуючу аудиторію. А прикрі помилки в процесі вимірювань узагалі можуть перекреслити логіку ухвалення ними рішень.

На нашу думку, формування прозорих ринкових правил на ринку друкованих ЗМІ відповідає інтересам як рекламодавців, так і видавців. Усвідомлюючи цю необхідність, «Український тиждень» вирішив відмовитися від вимірювань «TNS Україна».

Керівництво ТОВ «Український тиждень» 


Теги