Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
15 травня, 2012   ▪   Тиждень   ▪   Версія для друку

«Український тиждень» припиняє співпрацю з «TNS Україна». Офіційна заява

Журнал «Український тиждень» повідомляє про припинення співпраці з «TNS Україна» щодо участі в проведенні маркетингових досліджень «ММІ Україна» та РМІ Regions
«Український тиждень» припиняє співпрацю з «TNS Україна». Офіційна заява

Порівняння власного аналізу, здійсненого «Українським тижнем», з даними звіту TNS MMI2011/4 вказує на невідповідність реальної присутності видання в тих чи інших регіонах та оцінок «TNS Україна».

Для прикладу: дослідження TNS MMI2011/4 у 3,5 раза занижують вагу реальної аудиторії «Українського тижня» в м. Києві, одному з базових регіонів для нашого журналу.

Такі факти вважаємо виявом некоректної роботи компанії – дослідника ринку.

Проте навіть у разі підвищення професійних стандартів сама система вимірювань не дасть змоги рекламодавцям оптимально витрачати рекламні кошти. З огляду на специфіку сформульованих запитань в анкеті дослідження «TNS Україна» фактично визначають не аудиторію видання, а кількість людей, ознайомлених із брендом. Таким чином, видання, що мають украй невеликі наклади (особливо продавані), але вкладають гроші в зовнішню рекламу, потрапляють на верхні позиції рейтингу TNS, а ті, в яких реально затребуваний контент і відповідно значний реалізований наклад, – у його хвіст.

Світова практика ґрунтується на тому, що рекламодавець отримує прозору інформацію, з одного боку, щодо кількості продаваного накладу кожного видання, а з іншого – щодо якості його аудиторії. Перше питання вирішується шляхом сертифікації накладів, друге – шляхом конкуренції компаній-дослідників.

В українських реаліях «TNS Україна» є монополістом у проведенні досліджень. Оскільки сертифікації накладів у нашій країні немає, ця компанія також монопольно визначає й аудиторію видань.

Отже, рекламодавці, що відштовхуються лише від рейтингу TNS, ризикують розмістити рекламу у виданні, про яке чули, але не читають, переплачуючи значні кошти за неіснуючу аудиторію. А прикрі помилки в процесі вимірювань узагалі можуть перекреслити логіку ухвалення ними рішень.

На нашу думку, формування прозорих ринкових правил на ринку друкованих ЗМІ відповідає інтересам як рекламодавців, так і видавців. Усвідомлюючи цю необхідність, «Український тиждень» вирішив відмовитися від вимірювань «TNS Україна».

Керівництво ТОВ «Український тиждень» 


Матеріали за темою:

Теги
--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Майже одночасно про старт двох нових ліберальних політичних проектів заявили люди, яких усі очікували побачити в одному човні імені Міхеїла Саакашвілі.
    30 червня, Богдан Буткевич
  • Саміт лідерів країн-членів ЄС, що проходить 28-29 червня в Брюсселі, майже виключно присвячений потенційному виходу Британії з організації
    29 червня, Віталій Рибак
  • Тиждень звернувся до Асли Айдинташбаш, експерта Європейської ради з міжнародних відносинз проханням прокоментувати останні заяви турецького президента щодо Росії
    29 червня, Віталій Рибак
  • 16 січня 2015-го десантники 25-ої бригади отримали наказ здійснити марш зі свого місця розташування до південно-західної околиці Авдіївки (мікрорайон Хімік). Разом з десантниками в цей сектор висунулися й бригадні артилерійські підрозділи.
    28 червня, Анатолій Шара
  • Хто і як сьогодні змінює Конституцію України? Який зв’язок між цими нововведеннями та ключовими реформами в державі? Про це Тижню розповів експерт із конституційного та адміністративного права, голова правління Центру політико-правових реформ Ігор Коліушко
    28 червня, Анна Корбут
  • Протягом тижня західні ЗМІ писали про візит Володимира Гройсмана до Берліну, значення Brexit для України, стабілізацію української економіки та переклад книги Олега Шинкаренка на англійську
    28 червня, Віталій Рибак
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено