Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
6 листопада, 2012   ▪   Версія для друку

Toyota святкує 75-й день народження!

КИЇВ, 2 листопада 2012 р. — Ювілей всесвітнього масштабу! В листопаді 2012 року бренд Тoyota святкує 75-й день народження!

З 5 по 30 листопада 2012 року офіційні дилерські центри Toyota запрошують на ювілей. Тепла святкова атмосфера та особливий сюрприз: на честь 75-ї річниці Toyota заощаджуйте до 7,5 % при покупці популярних моделей.

З нагоди свого дня народження Toyota підготувала ряд спеціальних пропозицій на популярні моделі:

Iдеальний містомобіль Toyota Yaris, стильний хетчбек Toyota Auris та комфортабельний повноприводний кросовер Toyota Highlander можна придбати, заощадивши 5 % від вартості автомобіля*.

Легендарний седан Toyota Corolla можна придбати вигідніше — до 5 % від вартості автомобіля*, (отримавши додаткове обладнання на цю модель на суму до 10 000 грн. з ПДВ).

Динамічний та стильний седан Toyota Avensis можна придбати, заощадивши 5 %, та отримати комплект зимових шин на додаток***.

Бізнес-седан Toyota Camry можна придбати вигідніше — до 5 % від вартості автомобіля*.

А новий спорткар GT86 можна придбати з економією 7,5 % від вартості автомобіля*.

Пропозиції діють з 5 по 30 листопада 2012 року в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна»**.

Історія компанії «Тойота» почалася в середині 1930-х років, коли молодий Кіічіро Тойода побачив потенціал в серійних автомобілях масового виробництва. Через декілька років новий автомобільний підрозділ в текстильній компанії Toyoda Automatic Loom Works було відкрито. В 1937 році завдяки наполегливості Кіічіро Тойода невеликий підрозділ перетворився з Toyoda Enterprise в Toyota Motor Company.

Сьогодні, через 75 років, Toyota є одним з найбільших автовиробників у світі і представлена більше ніж у 170 країнах. За 75 років компанією було реалізовано понад 200 мільйонів автомобілів. Незмінно популярна модель Toyota — Corolla міцно утримує позиції лідера продажів — в світі було продано більше 39 мільйонів автомобілів даної моделі.

З питань придбання автомобілів Toyota, будь ласка, звертайтеся до найближчого офіційного дилерського центру Toyota в Україні**.

* Вартість автомобіля зазначено на сайті www.toyota.ua.

** Адреси та контакти офіційних дилерів Toyota розміщено на сайті www.toyota.ua.

*** Мається на увазі придбання зимового комплекту шин в офіційного дилера Toyota за 1 грн. (з ПДВ).


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено