Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
26 вересня, 2012   ▪   Версія для друку

Обсяги продажу компанії Porsche AG виросли на 21 відсоток

Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG продала в серпні 2012 року по всьому світу 10 912 автомобілів – на 20,8% більше у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року. З початку року штутгартський виробник спорткарів продав 92 474 автомобілі (+15,0%).

«Автомобільні ринки розвиваються на даний момент дуже по-різному: нестабільність в Європі, тиск конкурентів у Китаї, впевненість в США, зростання на Близькому Сході та в Південно-Східній Азії», - коментує Бернхард Майєр, член правління Porsche AG, який відповідає за збут та маркетинг. «Завдяки нашому сильному бренду та найбільш привабливому модельному ряду усіх часів ми продовжуємо рухатися курсом зростання. На автосалоні у Парижі ми представимо нові моделі – Cayenne S Diesel та повноприводні 911 Carrera».

У серпні 2012 року було відмічене зростання продажу в усіх регіонах збуту компанії Porsche. Особливо високим попитом користувалася продукція серед американських клієнтів: в США було продано 3 026 автомобілів – зростання продажу у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року становить 38,6%. В Китаї ріст продажу склав в серпні 2012 року 28,4%. Там було реалізовано 2 882 автомобілі.

Легендарна спортивна модель 911 продовжує користуватися все більшим попитом у всьому світі: у порівнянні з серпнем 2011 року обсяги продажу зросли на 29,5%. Загалом було продано 1 559 цих спортивних автомобілів. Значно зріс продаж відкритого спорткара  Boxster з середньомоторною компоновкою – в минулому місяці було продано 850 екземплярів даної моделі (+32,0%). За цей же місяць покупцям було передано 6 331 спортивний позашляховик Cayenne – плюс 36,0%  у порівнянні з серпнем 2011 року.

В Україні також спостерігається позитивна динаміка - в серпні 2012 року обсяги продажу склали 54 авто, що на +17% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В цілому, з початку року обсяги продажу зросли на  33% у порівнянні з 2011 роком.

Фаворитом серед моделей залишається Cayenne – частка продажів цієї моделі становить 69%.

Вражаючий приріст в порівнянні з минулим роком продемонструвала легендарна модель 911 – за звітний період було продано 17 автомобілів, в той час як у 2011 – 8 (+112,5%).


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено