Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
15 серпня, 2012   ▪   Версія для друку

«ВіДі Груп» посіла перше місце в галузевому рейтингу серед автодилерів «ТОП 100. Рейтинг найбільших компаній України»

У серпні 2012 року, згідно з результатами авторитетного рейтингу «ТОП-100»*, компанія «ВіДі Груп» посіла перше місце серед найприбутковіших автомобільних дилерських компаній України, за темпами свого розвитку випередивши зростання вітчизняного автомобільного ринку на кілька порядків.
«ТОП-100. Рейтинг найбільших компаній України» щорічно публікується видавництвом «Економіка». Під час складання цього рейтингу, за інформацією редакції, використовувалися анкетні дані з фінансовими показниками компаній за період з 2010 по 2011 рік. І хоча цей період експерти характеризують як макроекономічно нестабільний, український бізнес продовжує розвиватися, про що свідчать фінансові показники найбільших вітчизняних компаній.

«Аналізуючи стан автомобільного ринку України сьогодні, слід сказати, що в цілому за перше півріччя 2012 року за обсягами продажів ринок виріс на 10% проти аналогічного періоду минулого року. У той же час автомобільний бізнес «ВіДі Груп» збільшив обсяги продажів нових автомобілів на 61%. Такий істотний ріст у порівнянні із середньоринковими показниками - закономірний результат нашої стратегії розвитку, основними напрямами якої є відкриття нових дилерських центрів у рамках автомобільних містечок у Борисполі та Одесі, підвищення ефективності вже існуючих шляхом оптимізації операційних витрат і розробки комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій. Такий мікс дозволив «ВіДі Груп» останніми роками збільшити свою частку ринку більше ніж в 3,5 рази», - зазначив у інтерв'ю «ТОП-100» засновник і власник «ВіДі Груп» Віталій Джуринський.

Ще одним важливим фактором успішної діяльності автомобільного бізнесу "ВіДі Груп» є синергія 11 провідних світових автомобільних брендів, представлених у першому в Україну Місті Автомобілів «ВіДі АвтоСіті». Більшість дилерських центрів посідають лідерські позиції в однойменних дилерських мережах країни. Так, офіційні дилерські центри Субару «ВіДі Стар Моторз» і «Лексус Київ Захід» за підсумками 1-го півріччя поточного року посіли перші місця за рівнем продажів, при цьому їх частка в обсязі продажів Київського регіону становила 46% і 50% відповідно.   
* Журнал «ТОП-100» виходить з 1995 року із періодичністю 4 рази на рік і вважається найбільш авторитетним рейтинговим проектом у країні, оскільки в його основу лягають публічні фінансові результати компаній.

Довідкапро компанію:

«ВіДі Груп» - це група підприємств, заснована в 1994 році Віталієм Джуринським, що керується принципами спільності місії, стандартів управління та  якості, клієнтоорієнтованості, інноваційності, балансу інтересів Клієнтів, компанії та її співробітників, соціальної та екологічної відповідальності. Діяльність «ВіДі Груп» сконцентрована в кількох основних напрямах бізнесу:

- логістичний бізнес;
- автомобільний бізнес;
- фінансові послуги та страхування;
- проектування та будівництво.

До складу «ВіДі Груп» входять підприємства - лідери у своїх галузях. Це сучасні дилерські автомобільні центри в Києві та Одесі: Тойота Центр Київ «ВіДі Автострада», «Лексус Київ Захід», Nissan «ВіДі Санрайз Моторз», Infiniti «ВіДі Ліберті», Mazda «ВіДі Скай Моторз», Ford «ВіДі Край Моторз» , Citroen «ВіДі Елеганс», Peugeot «ВіДі Авеню», Subaru «ВіДі Стар Моторз», Тойота Центр Одеса «ВіДі Пальміра», Peugeot «ВіДі Конкорд», Land Rover «Пауер Моторз», Honda «ВіДі Дрім Моторз». Це Центр з продажу автомобілів з пробігом «ВіДі АвтоМаркет», логістичний оператор BLG ViDi Logistics, страхова компанія «ВіДі Страхування» та інші підприємства.

            «ВіДі Груп» націлена на створення бізнесів  у галузях економіки, що швидко розвиваються, досягнення в них лідерських позицій, створення конкурентних продуктів та підвищення рівня задоволеності Клієнтів, збільшення своєї вартості, зростання добробуту співробітників і суспільства.
            Обіг компанії в 2011 р. становив 1 609 986 855  грн.    Кількість співробітників - 1400 осіб.


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено