Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
20 квітня, 2012   ▪   Версія для друку

«Перша приватна броварня» стає національним гравцем.

«Перша приватна броварня» та група Oasis CIS заявили про завершення операції з об'єднання активів. В результаті злиття «Перша приватна броварня» буде здійснювати управління двома сучасними технологічними майданчиками у Львові та Радомишлі, загальною потужністю 2 млн. гектолітрів пива на рік, з єдиною структурою продажів і маркетингу.

СЕО об'єднаної компанії призначений засновник Першої приватної броварні Андрій Мацола.

«Це новий крок у нашому розвитку, - коментує угоду пан Мацола. - Ще два роки тому наша діяльність була в основному сфокусована на ринку Західної України. Придбання першокласного заводу під Києвом дозволить нам істотно зміцнити свої позиції у всіх регіонах України.

Альянс з німецькою пивоварною компанією Oettinger і з виробником пива «Жигули Барное» Московською Пивоварною Компанією посилить наш портфель і дозволить впровадити на кожному з майданчиків найсучасніші світові розробки в галузі пивоваріння. Участь Європейського банку реконструкції та розвитку забезпечить необхідні фінансові умови для подальшого розвитку бізнесу та збільшення потужності виробництва у Львові і в Києві.

Я думаю, що на ринку, майже повністю поділеному між чотирма гігантськими корпораціями, з одного боку, і десятком дрібних регіональних пивоварень старого зразка, з іншого, ми зможемо запропонувати споживачеві якісно новий формат: поєднання приватного індивідуального підходу і високих сучасних технологій пивоваріння.

Крім того, наші нові партнери дотримуються тих же принципів, що й ми: безкомпромісність у питаннях якості, чесність по відношенню до споживача, розуміння того, що в пивоварінні головною запорукою бізнес-успіху є вміння витримувати високу якість свого продукту і зберігати його унікальне обличчя. Це наша стратегія і, напевно, головний фактор, який зацікавив нас в цьому альянсі ».

Об'єднаний портфель компанії тепер включає наступні марки пива: Перша приватна броварня, Stare Misto, «Жигули Барное», Oettinger, Cervena Selka, Галицька корона, Радомишль, Закарпатське, а також дві марки квасу - «Львівський» і «Древлянський».

 

Додаткова інформація:

Oasis CIS:

Акціонери: Міжнародна група Oasis, що займається виробництвом та дистрибуцією пива і напоїв в ряді країн, включаючи Росію, Німеччину, Білорусь, Казахстан, Україну, США; Компанія Oettinger, Німеччина, виробник однойменного пива, що займає перше місце в Німеччині за обсягами продажів; Європейський банк реконструкції та розвитку (EBRD).

Перша приватна броварня:

Акціонери: Мацола Андрій Миколайович, Мацола Марія Михайлівна.

Фінансовим радником в угоді виступала інвестиційна компанія Concorde Capital.


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено