Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
19 квітня, 2012   ▪   Версія для друку

Світова прем’єра Cayenne GTS на автосалоні у Пекіні

Штутгарт. На автосалоні у Пекіні компанія Porsche представить світову прем’єру – спортивний позашляховик Cayenne GTS, а також нове покоління Boxster, презентація якого в Азії буде проведена вперше. Пекінський автосалон відчинить свої двері для відвідувачів 27 квітня та триватиме до 2 травня 2012 року.

Для компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, Китай є самим швидкозростаючим ринком, який по масштабам збуту займає після США друге місце, випереджаючи ринок Німеччини. В минулому році виробник спорткарів продав в Китаї понад 24 000 автомобілів – на 65 відсотків більше у порівнянні з попереднім роком, що стало новим рекордом для компанії Porsche. Бернхард Майєр,член правління Porsche AG, який відповідає за збут та маркетинг, прокоментував: «Компанія Porsche є лідером на ринку спортивних автомобілів Китаю. З моменту заснування нашого дочірнього підприємства в 2008 році ми вже продали на цьому ринку 8 831 спортивних автомобілів 911 моделі, Boxster та Cayman. В минулому році нам вдалося збільшити свою частку в сегменті до 46 відсотків».

Самою бажаною моделлю в 2011 році знову став Cayenne– в Китаї було реалізовано 13 283 автомобілі. Другий раз поспіль в Піднебесній у порівнянні з іншими країнами світу було продано максимальну кількість цих спортивних позашляховиків. Найбільшим ринком збуту Китай став і для автомобілів Panamera. В той же час Китай є  другим ринком за обсягом продажу спортивних центральномоторних автомобілів Boxster та Cayman.

Стабільно високий попит спостерігається і в 2012 році: за перші три місяці цього року компанія Porsche поставила китайським клієнтам 7 121 автомобіль, що означає ріст продажу на 38,3% у порівнянні з аналогічним кварталом минулого року.

Для задоволення стабільно високого попиту в поточному році компанія Porsche продовжить розширювати свою дилерську мережу. З початку 2012 року тут було відкрито три нових дилерських центри Porsche, а один було значно розширено. Існуюча на даний момент дилерська мережа з 41 центру Porsche буде збільшена до 2015 року приблизно до 100 дилерських підприємств.

Окрім цього, в одному з легендарних для шанувальників автоспорту місці компанія Porsche будує ексклюзивний випробувальний полігон: поруч зі спортивним треком Shanghai International Circuit (SIC), на якому щороку розігрується Гран-прі Китаю Формули 1, з’явиться перший в Азії центр Porsche Driving Experience Centre (PDEC). На території площею 100 000 квадратних метрів в розпорядженні клієнтів та шанувальників Porsche будуть випробувальні траси, ділянки для слалому, позашляхові ділянки та навчальні приміщення. Після закінчення будівництва, яке заплановано на третій квартал 2013 року, центр Porsche Driving Experience в Шанхаї стане третім у світі випробувальним полігоном компанії Porsche після полігонів у Лейпцигу та англійському Сільверстоуні.

В Китаї компанія Porsche задіяна і в реалізації соціальних проектів. Разом з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) виробник спортивних автомобілів бере участь в освітньому проекті для дітей та молоді, які постраждали від землетрусу в регіонах Сичуань, Ганьсу та Юньнань. Компанія Porsche продовжила своє співробітництво з цим фондом на два роки до 2014 року та збільшила пожертви в розмірі 10,2 млн. юанів (близько 1,2 млн. євро) на п’ять млн. юанів. Результати роботи над цією програмою перевершили всі сподівання: майже за два роки навчання пройшли понад 7 500 вчителів, більше 115 000 учнів змогли  скористатися можливістю отримання більш якісної освіти та роботи з кращими навчальними матеріалами. Ці показники майже вдвічі перевершують ті, що були встановлені за мету в рамках роботи над даною програмою.

 

Прес-конференція компанії Porsche на автосалоні в Китаї відбудеться 23 квітня 2012 року о 10:30, павільйон Е5, стенд Е505.


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Всемогутній інтернет — зручний помічник у пошуку товару або послуги. Як варіант, можна зайнятися самостійним пошуком, вдавшись до послуг пошукових систем Google або Yandex. Але, на жаль, поки не придуманий фільтр, що дозволяє впорядкувати сайти за категоріями, щоб можна було бачити результати виключно інтернет-магазинів. Для цього були придумані окремі сервіси — прайс-агрегатори. Це незалежні сайти порівняння цін на ринку. По інтерфейсу сайти прайс-агрегаторів нагадують звичайний онлайн-магазин. Різниця у тому, що останній існує заради отримання прибутку від продажів, а що стосується прайс-агрегатора, то у нього немає мети продати побільше або подорожче. Мета його послуг — надати можливість порівняти цінові умови різних магазинів і знайти найбільш вигідні на думку покупця. Таким чином агрегатор виступає незацікавленою особою — посередником між продавцем та клієнтом.
    20 лютого,
  • 16 лютого 2017 року компанія «АВТ Баварія», офіційний імпортер MINI в Україні, представила абсолютно новий MINI Countryman у столичній художній галереї «ArtHall D12». В рамках заходу гостям вечора вдалося насолодитися приємною дружньою атмосферою і познайомитися ближче з новинкою британської марки. Нова розробка вражає помітно просторішим та функціональним салоном, виразними спортивними генами і витонченою преміальністю, що служать наочним доказом прогресу, що супроводжує зміну поколінь.
    17 лютого,
  • Міжнародний валютний ринок Форекс давно залучає багатьох інвесторів і досвідчених трейдерів сприятливими умовами для отримання прибутку та примноження власних заощаджень. І якщо раніше Форекс виступав лише як засіб для диверсифікації власного портфеля, то зараз безліч трейдерів роблять його основним напрямком в роботі. Принципи користування тут схожі з тими умовами, які існують на ф'ючерсних і фондових біржах, тільки все набагато простіше і комфортніше для гравця.
    17 лютого,
  • З 16 лютого 2017 року в усій дилерській мережі ТОВ «Хюндай Мотор Україна» починає діяти нова кредитна програма Hyundai Finance. За умовами програми, придбати новий автомобіль Hyundai можна за найвигіднішими на українському ринку тарифами.
    16 лютого,
  • 7-8 квітня в межах щорічного міжнародного форуму інновацій InnoTech Ukraine 2017 виступить фахівець у галузі штучного інтелекту Максим Дяченко. Тема доповіді спікера - «Медицина майбутнього: штучний інтелект для амбулаторної діагностики».
    15 лютого,
  • З 15 лютого 2017 року в усій дилерській мережі ТОВ «Хюндай Мотор Україна» починає діяти нова акційна пропозиція – стильний та динамічний позашляховик Hyundai Santa Fe 2016 модельного року у комплектаціях TOP та Limited можна придбати з вигодою до 108 700 гривень.
    15 лютого,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено