Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
13 квітня, 2012   ▪   Версія для друку

Компанія Porsche збільшила в березні обсяги продажу на 21 відсоток

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, на початку весни продемонструвала стійкі показники росту продажу: в березні виробник спортивних автомобілів продав по всьому світу 12 094 автомобілів, що на 21,2% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Бернхард Майєр, член правління компанії Porsche AG, який відповідає за маркетинг та збут, прокоментував: «Обсяги продажу в березні стали ще одним підтвердженням всіх переваг нашої збалансованої глобальної політики: компанія Porsche змогла адекватно відреагувати на ринкову ситуацію в усіх регіонах та скористатися наявним потенціалом росту продажу. В той же час нові моделі Boxster та Boxster S дозволяють нам додатково зміцнити наші позиції на ринках».

На спортивні автомобілі Porsche в березні 2012 року у всьому світі спостерігався ажіотажний попит. В Китаї було реалізовано 2 572 нові автомобілі, що на 63,3% більше, ніж у березні 2011 року. Високий попит спостерігався на спортивні автомобілі 911, Cayenne, Panamera, Boxster та Cayman і на європейському ринку. Тут було продано 5 214 автомобілів (+29,7%). В Німеччині щасливим власникам було передано 1 632 автомобілі – плюс 15,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Panamera GTS викликає захоплення в автомобільних шанувальників по всьому світу своїм двигуном потужністю 430 к.с. та унікальним спортивним дизайном – в березні придбанню даного автомобіля раділи 209 осіб. В загальному підсумку за звітний період клієнтам було передано  2 811 спортивних седанів (+34,8%). Лідером з продажу серед усього модельного ряду залишається Cayenne – обсяги реалізації в березні становили 5 888 екземплярів (+34,2%).

Продаж Porsche на українському ринку в березні характеризував, перш за все, підвищений попит на спортивні автомобілі, спричиненийвиходом нового покоління 911 Carrera. Так, у березні було продано 7 автомобілів 911 (ріст у порівнянні з відповідним періодом 2011 року склав 233%), з яких 5 – 911 Carrera2012-го модельного року. Також в березні було побито історичний рекорд з продажу автомобілів Panamera на українському ринку –21 автомобільпередано клієнтам. Свій вклад у встановлення рекорду зробили новий Panamera GTS, який вже доступний в салонах офіційних дилерів Porsche в Україні, а також економічний Panamera Diesel, належним чином оцінений українськими споживачами. 


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено