Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
6 квітня, 2012   ▪   Версія для друку

Компанія «УНІКА» – лідер українського ринку страхування за якістю врегулювання страхових випадків

За результатами авторитетної національної премії «Український Фінансовий Олімп», Компанія «УНІКА» визнана лідером вітчизняного ринку страхування в номінації «Якість врегулювання страхових випадків».

Виокремлюючи Компанію «УНІКА» як лідера ринку за якістю врегулювання страхових випадків, експерти премії «Український Фінансовий Олімп» перш за все звертали увагу на такі показники, як оперативність врегулювання, своєчасність виплат та рівень обслуговування клієнтів.

Лауреатів премій оцінювала Експертна рада, до якої входять керівники понад тридцяти професійних асоціацій, таких як Торгово-промислова палата, Український союз малих і середніх підприємств, Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, Національна асоціація кредитних спілок України, Асоціація міжнародних експедиторів України, Асоціація українських автовиробників, Асоціація франчайзингу тощо (детальна інформація: www.olimpawards.org).

Премії «Український Фінансовий Олімп» (Business Olimp Awards) засновані в 2005 році за ініціативою професійних асоціацій з метою заохочення найбільш значущих і помітних економічних проектів, ноу-хау, продуктів, програм, інноваційних рішень, а також особистостей, які зробили значний внесок у розвиток економіки України.

Серед нагороджених преміями - Володимир Стельмах, Раїса Богатирьова, Віра Ульянченко, Борис Тимонькін, Владислав Ващук, Дмитро Мельничук, а також компанії та торгові марки «Рошен», «Наша Ряба», «Софія Київська», Ощадбанк, Укрсоцбанк тощо.

«УНІКА» традиційно приділяє значну увагу як якості послуг, що надаються, так і ефективному, оперативному врегулюванню страхових подій. Крім того, з метою підвищення якості обслуговування в рамках програми Quality Сontrolling з 2010 року в Страховій компанії «УНІКА» діє Комітет з розгляду скарг. Основною метою роботи Комітету є систематизація та аналіз скарг, пропозицій клієнтів і партнерів Компанії.

Висока якість надаваних страхових послуг дозволяє «УНІКА» підтримувати статус міжнародної Компанії, підвищувати лояльність клієнтів і зберігати високий рівень партнерських взаємин з ними.

Довідка:

Страхова компанія UNIQA (до квітня 2010 року - Страхова компанія «Кредо-Класик») - один з лідерів страхового ринку України, створена 10 лютого 1994 року, присутнz у всіх секторах non-life страхування.

Входить до складу UNIQA Group Austria з 2006 року.

Компанія здійснює продажі понад 90 видів страхових послуг і має 29 ліцензій, виданих Державною комісією з урегулювання фінансових послуг України.

Страхова компанія UNIQA має розгалужену реґіональну мережу продажів, яка нараховує 26 реґіональних дирекцій, а також 228 відділень і точок продажів.

За результатами діяльності за 2011 рік, обсяг зібраних страхових премій Компанії UNIQA збільшився на 20,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року і склав 635,3 млн. грн. Загальний обсяг виплачених страхових відшкодувань склав 322,4 млн. грн., що на 45,8% перевищує аналогічний показник минулого року. Фактичний запас платоспроможності перевищує нормативний на 29,6% і становить 120,9 млн. грн., що дозволяє Компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. Сплачений статутний капітал Компанії UNIQA становить 119,5 млн. грн.

UNIQA Group Austria– один з лідерів страхового ринку Австрії. Більше 22 000 співробітників і страхових посередників групи обслуговують близько 7,4 млн. клієнтів і 15300000 страхових договорів в 21 країнах Центральної та Східної Європи.

Обсяг підписаних премій UNIQA Group в 2010 році зріс на 8,4% і склав понад 6 млрд. євро. Обсяг премій у Східній та Південно-Східній Європі збільшився на 12,7% і склав 1,3 млрд. євро.

 

Прес-служба Страхової компанії «УНІКА»

Тел. (044) 225 60 00

Контактнаособа– Симончук Олена (вн. тел.: 13 46)


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено