Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
6 квітня, 2012   ▪   Версія для друку

Компанія «УНІКА» – лідер українського ринку страхування за якістю врегулювання страхових випадків

За результатами авторитетної національної премії «Український Фінансовий Олімп», Компанія «УНІКА» визнана лідером вітчизняного ринку страхування в номінації «Якість врегулювання страхових випадків».

Виокремлюючи Компанію «УНІКА» як лідера ринку за якістю врегулювання страхових випадків, експерти премії «Український Фінансовий Олімп» перш за все звертали увагу на такі показники, як оперативність врегулювання, своєчасність виплат та рівень обслуговування клієнтів.

Лауреатів премій оцінювала Експертна рада, до якої входять керівники понад тридцяти професійних асоціацій, таких як Торгово-промислова палата, Український союз малих і середніх підприємств, Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України, Національна асоціація кредитних спілок України, Асоціація міжнародних експедиторів України, Асоціація українських автовиробників, Асоціація франчайзингу тощо (детальна інформація: www.olimpawards.org).

Премії «Український Фінансовий Олімп» (Business Olimp Awards) засновані в 2005 році за ініціативою професійних асоціацій з метою заохочення найбільш значущих і помітних економічних проектів, ноу-хау, продуктів, програм, інноваційних рішень, а також особистостей, які зробили значний внесок у розвиток економіки України.

Серед нагороджених преміями - Володимир Стельмах, Раїса Богатирьова, Віра Ульянченко, Борис Тимонькін, Владислав Ващук, Дмитро Мельничук, а також компанії та торгові марки «Рошен», «Наша Ряба», «Софія Київська», Ощадбанк, Укрсоцбанк тощо.

«УНІКА» традиційно приділяє значну увагу як якості послуг, що надаються, так і ефективному, оперативному врегулюванню страхових подій. Крім того, з метою підвищення якості обслуговування в рамках програми Quality Сontrolling з 2010 року в Страховій компанії «УНІКА» діє Комітет з розгляду скарг. Основною метою роботи Комітету є систематизація та аналіз скарг, пропозицій клієнтів і партнерів Компанії.

Висока якість надаваних страхових послуг дозволяє «УНІКА» підтримувати статус міжнародної Компанії, підвищувати лояльність клієнтів і зберігати високий рівень партнерських взаємин з ними.

Довідка:

Страхова компанія UNIQA (до квітня 2010 року - Страхова компанія «Кредо-Класик») - один з лідерів страхового ринку України, створена 10 лютого 1994 року, присутнz у всіх секторах non-life страхування.

Входить до складу UNIQA Group Austria з 2006 року.

Компанія здійснює продажі понад 90 видів страхових послуг і має 29 ліцензій, виданих Державною комісією з урегулювання фінансових послуг України.

Страхова компанія UNIQA має розгалужену реґіональну мережу продажів, яка нараховує 26 реґіональних дирекцій, а також 228 відділень і точок продажів.

За результатами діяльності за 2011 рік, обсяг зібраних страхових премій Компанії UNIQA збільшився на 20,3% у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року і склав 635,3 млн. грн. Загальний обсяг виплачених страхових відшкодувань склав 322,4 млн. грн., що на 45,8% перевищує аналогічний показник минулого року. Фактичний запас платоспроможності перевищує нормативний на 29,6% і становить 120,9 млн. грн., що дозволяє Компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. Сплачений статутний капітал Компанії UNIQA становить 119,5 млн. грн.

UNIQA Group Austria– один з лідерів страхового ринку Австрії. Більше 22 000 співробітників і страхових посередників групи обслуговують близько 7,4 млн. клієнтів і 15300000 страхових договорів в 21 країнах Центральної та Східної Європи.

Обсяг підписаних премій UNIQA Group в 2010 році зріс на 8,4% і склав понад 6 млрд. євро. Обсяг премій у Східній та Південно-Східній Європі збільшився на 12,7% і склав 1,3 млрд. євро.

 

Прес-служба Страхової компанії «УНІКА»

Тел. (044) 225 60 00

Контактнаособа– Симончук Олена (вн. тел.: 13 46)


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • BMW 2 серії Купе і Кабріолет з самої появи задали високі стандарти динаміки, дизайну і емоційності у преміальному сегменті компактних автомобілів. Нові моделі, чий запуск намічений на липень 2017 року, обіцяють дотримуватися тієї ж успішної концепції. BMW 2 серії Купе і BMW 2 серії Кабріолет відрізняються ще більш досконалим дизайном, наявністю світлодіодних фар вже у стандартній комплектації, модернізованим салоном і новими комунікаційними сервісами. Неперевершена спортивність нових BMW 2 серії досягається за рахунок унікального для даного сегмента поєднання класичного заднього приводу з електронними системами допомоги останнього покоління.
    23 травня,
  • Toyota в рамках програми знайомства української аудиторії з гібридними технологіями представила креативну експозицію на Фестивалі вуличної їжі, який проходить у Києві. Один із найпопулярніших культурних заходів світового рівня відбувся на арт-заводі «Платформа» 13-14 травня, вже вдруге у 2017 році. Сотні молодих та активних киян і гостей міста змогли познайомитися з гібридними кросоверами Toyota RAV4, записатися на тест-драйв, отримати яскраві сюрпризи та навіть продегустувати попкорн, приготований за допомогою рідкого азоту – такий собі гібрид у гастрономії для гостей стенда Toyota!
    19 травня,
  • Фестиваль «100 фільмів за 100 хвилин» перетнув п'ятирічний кордон і влаштовує показ найкращих фільмів за всі роки фестивалю. Подія пройде з 25 по 27 травня в кінотеатрі «Кінопанорама».
    19 травня,
  • 15 липня 2017 року у Київському гольф клубі "GolfStream" компанія АВТ Баварія Україна, офіційний імпортер BMW в Україні, проведе національний відбірковий етап одного з найпрестижніших турнірів у світовому гольфі серед спортсменів-аматорів - BMW Golf Cup International 2017. Турнір розрахований на 72 учасника, переможці якого отримають почесне право представляти Україну на міжнародному фіналі в Південно-Африканській Республіці.
    18 травня,
  • OneBox запустила в рамках форумів і конференцій, близьких по тематиці до CRM-систем, нову подарункову акцію. Учасники заходів — бізнесмени, підприємці, IT-фахівці, топ-менеджери та ін. — отримають в подарунок ліцензію CRM, ринкова вартість якої — 399 доларів.
    18 травня,
  • 10-13 травня 2017 року у Сеулі (Південна Корея) відбулася Глобальна дистриб’юторська конференція Hyundai Motor Company. Під час конференції були підведені підсумки 2016 року та нагороджені найкращі компанії-дистриб’ютори, що досягли видатних результатів у своєму регіоні. Компанія «Хюндай Мотор Україна» була удостоєна нагороди «2016 Regional Excellence» як найефективніший дистриб’ютор у своєму регіоні - CIS & Eastern Europe.
    16 травня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено