Прес-релізи

УНІКА запустила в роботу чат-боти

З липня 2018 року запущені в експлуатацію альтернативні канали комунікації з клієнтами УНІКА, а саме: чат-бот UNIQAua в популярних месенджерах - Viber і Telegram, і в додатку Messenger - запуск в найближчій перспективі.
  • Страхова компанія «УНІКА» продовжує удосконалювати сервіси для своїх клієнтів, дотримуючись стратегії - бути ближче до клієнта.
  • Запущені додаткові канали альтернативного зв’язку для клієнтів УНІКА в Україні

Тепер клієнтам УНІКА, користувачам Viber та Telegram стає ще простіше і швидше зв'язатися зі своєю страховою компанією - отримати організацію допомоги з медичного страхування, дізнатися про порядок своїх дій при настанні страхового випадку по автострахуванню, отримати інформацію про покупку договорів страхування та консультацію фахівця.

Чат -бот UNIQAua містить три розділи-напрямки: «Медицина», «Авто», «Покупка договору», в кожному з яких є підрозділи для отримання інформації з потрібних питань, а також посилання на необхідні розділи сайту компанії, в тому числі посилання на кабінет клієнта MyUNIQA. Кожен з розділів обслуговується профільними фахівцями компанії. Розділи «Медицина» − медичний асистанс і розділ «Авто» − техассістанс працюють в цілодобовому режимі.

Для того, щоб почати комунікацію з УНІКА за допомогою чат-ботів необхідно:

  • в Telegram знайти паблік аккаунт UNIQAua (бот) і почати комунікацію, або через сайт компанії www.uniqa.ua - в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду
  • у Viber - на сайті компанії www.uniqa.ua в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду.

    Олена Ульє, голова правління Страхової компанії «УНІКА»: «Ми переконані, що інвестиції в нові технології відкривають для компанії більші можливості для успішного розвитку. Наші зусилля в сфері інформаційних технологій базуються на стратегії захисту даних клієнтів і компаній, безперервності  роботи і надання комплексних страхових рішень, що ефективно задовольняють потреби клієнтів. Ми прагнемо, щоб наші продукти і послуги були однаково доступні для всіх клієнтів по всіх каналах комунікацій. Ми інвестуємо в технології, що дозволяють поліпшити рівень сервісу, забезпечити прозорість для клієнтів, прискорити час надання послуг і поліпшити їх якість ».

    У 2017 році на сайті компанії https://uniqa.ua/ua/був запущений кабінет клієнта MyUNIQA.
    У MyUNIQA клієнти компанії мають доступ до своїх договорів і страхових справ в он-лайн режимі, можуть зв'язатися зі своїм персональним менеджером або аварійним комісаром, а також оплатити чергові страхові платежі, пролонгувати договір, запросити внесення змін до умов договору або в особисті дані.

Довідка:

UNIQA в Україні. UNIQA Group вийшла на ринок України у 2006 році. Сьогодні компанії «УНІКА» та «УНІКА Життя», центральні офіси яких містяться в Києві, пропонують більшість видів ризикового страхування та страхування життя через загальнонаціональну мережу.

UNIQA Insurance Group. UNIQA Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії, Центральній та Східній Європі. 40 компаній у 18 країнах обслуговують близько 10 млн клієнтів.

Займаючи високі позиції на страхових ринках, UNIQA працює в Австрії, Албанії, Боснії, Болгарії, Хорватії, Чехії, Угорщині, Косові, Ліхтенштейні, Македонії, Чорногорії, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччині, Швейцарії та Україні.

 

UNIQA. Контакти для преси в Україні:

Олена Симончук

01033, Київ, Україна

вул. Саксаганського, 70а

+38 044 225-60-00 (внутрішній 13-46)

E-mail: Olena.Symonchuk@uniqa.ua

www.uniqa.ua


Теги