Прес-релізи

Hyundai NEXO - перший у світі повністю автономний гібридний кросовер

Через місяць після презентації в Лас-Вегасі в рамках Виставки споживчої електроніки CES-2018 серійного кросовера NEXO, компанія Hyundai Motor представила його повністю автономну модифікацію. Оснащений інноваційною технологією автопілоту 4 рівня автомобіль подолав 196 км шляху між Сеулом і олімпійським Пхьончханом без керування водієм.

Колона з 5 повністю автономних автомобілів, з яких три - кросовери NEXO і ще два - седани Genesis G80, здійснила перший в світі автопробіг, який став демонстрацією можливостей системи автономного водіння 4 рівня і новітньої системи передачі даних 5G. Досі автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння випробовувалися з обмеженою швидкістю на деяких ділянках міських доріг.

Під час подорожі з Сеула в Пхьончхан кросовери розвивали швидкість у 100-110 км/год (максимально дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні по автомагістралях автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом. Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять до інноваційного комплексу систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним кроссоверам під час пересувань містами. Одним з випробувань для NEXO стала їзда в тунелі протяжністю кілька кілометрів, де сигнал GPS, завдяки якому автомобіль орієнтується в просторі, недоступний - і кросовери успішно його подолали, використовуючи тільки зовнішні сенсори.

Екстер'єр і інтер'єр автономного NEXO практично нічим не відрізняється від звичайної модифікації. Три лідари встановлені в передньому бампері, і ще один - в задньому бампері автомобіля, а дві стерео відеокамери - на лобовому склі. Орієнтуватися в просторі машині також допомагають передній радар, захований за решіткою радіатору, дві бічні відеокамери, встановлені під бічними дзеркалами, і бічні і задні радари, вмонтовані в задній бампер.

Вибір інженерів Hyundai кросоверів NEXO в якості тестових автомобілів невипадковий: процес автономного водіння, який включає в себе обмін великими обсягами інформації та безперебійну роботу датчиків, передбачає споживання великого обсягу електроенергії. А встановлена ​​в автомобілі силова установка на водневих паливних елементах виробляє її в обсязі, достатньому для забезпечення цих потреб і пересування в автономному режимі на відстані від 200 км і більше. Загальний запас ходу кросовера на одній заправці воднем, яка займає 5 хвилин, становить близько 600 км.

«Філософія Hyundai, що стосується розробки автономних технологій водіння, полягає в забезпеченні високого рівня безпеки в поєднанні з високими стандартами комфорту, який очікують наші клієнти», - сказав Джінву Лі, голова Центру інтелектуальних технологій безпеки Hyundai Motor Group.

Hyundai Motor Group готується до впровадження технології автономного водіння 4 рівня в так званих «розумних» містах із спеціально підготовленою інфраструктурою до 2021 року. У січні компанія уклала договір про стратегічне партнерство з компанією Aurora, яка є провідним розробником технологій автономного водіння, згідно з яким Hyundai буде вбудовувати автономні рішення Aurora в свої автомобілі. Надалі Hyundai і Aurora планують продавати безпілотні автомобілі по всьому світу.


Компания OOO «Хюндай Мотор Украина» – официальный дистрибьютор автомобилей всемирно известного бренда HYUNDAI в Украине. Дилерская сеть компании является одной из наиболее разветвленных, что позволяет предоставлять клиентам полный комплекс услуг по продаже и сервисному обслуживанию автомобилей Hyundai на уровне лучших европейских и мировых стандартов.  


Теги