Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Світ у 2018 Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
10 жовтня, 2017   ▪   Версія для друку

ПРЕЗЕНТУЄМО ОФІЦІЙНИЙ ПОСТЕР СПЕЦІАЛЬНОЇ ФЕСТИВАЛЬНОЇ ПОДІЇ «МОЛОДІСТЬ. ПРОЛОГ» (21-22 ЖОВТНЯ).

Вже за два тижні стартує «Молодість. Пролог» – тизер 47-го кінофестивалю, що відбудеться 21-22 жовтня 2017 року.

Головний символ фестивалю – це «Скіфський Олень». Саме він надихнув нас на ідею цьогорічного фестивального плакату. Роги нашого оленя заквітчані, адже він вітає нову весняну «Молодість». Як вам уже відомо, ми оновили наш кінофорум, і з наступного року він проходитиме навесні. 47-мий фестиваль заплановано на 27 травня - 3 червня 2017 року.

 

Нове обличчя нашого кінофоруму ви побачите очима креативної команди True Advertising Group – людей, які створили весь візуальний образ нової сучасної "Молодості". Усе – від головного постеру до запрошень, каталогу, афіш і ще безлічі матеріалів, над якими попрацювала команда, пронизано неймовірною ідейністю, любов'ю й душею, яку вкладено у кожну літеру та зображення.

 

«Ми не лише рекламна агенція, не просто дизайн-студія або креативна компанія, ми – команда людей, які хочуть допомагати, творити, розвивати і розвиватися. Саме тому нам надзвичайно цікаво працювати з «Молодістю», тому що ми теж люди мистецтва, люди творчі, люди, які вболівають не лише за свою справу, а й за розвиток нашої країни! В агенції об'єднались найкращі представники різних професій із метою створити унікальну рекламу», – каже директор TRUE Advertising Group, Анна Вертегел.

 

Раніше ми повідомляли про те, що у оновленої "Молодості" з'явиться новий сайт. Концепція постеру спеціальної фестивальної події «Молодість. Пролог» є продовженням дизайну нашого майбутнього веб-представництва, який розроблений компанією WD&SS. Web-партнер нашого фестивалю Web Design & Software Solution поділиться із нами новими ідеями дизайну, високих технологій та маркетингу.

 

«Ми пишаємося тим, що починаємо співпрацювати з  легендарним  кінофестивалем «Молодість» - говорить Ірина Михальова, маркетинг-директор компанії WD&SS, - Вірю, що наше партнерство допоможе залучити молоду, активну аудиторію,  що мислить цифровими трендами, до такої масштабної події. А команда WD&SS, зі свого боку, привнесе нові тенденції дизайну і маркетингу, вдихнувши нове життя у розвиток кінофестивалю «Молодість».

 

Сайт компанії http://wdss.com.ua


 

C:\press secretary\утвержденные постеры Молодость_пролог\Журнал тыждень  205х270 (210х280).jpg


КОНТАКТИ:

 

Анастасія Пугач,

 

прес-секретар фестивалю

 

0956714313

 

press@molodist.com

 

https://www.facebook.com/molodistkiff

 

https://molodist.com




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Компанія «АВТ Баварія Україна», офіційний імпортер автомобілів BMW в Україні, виступила партнером гастрономічного проекту CHEF`S WEEK MAIN, який включив серію преміальних вечерь для особливих гостей, ставши однією з найсмачніших подій осені.
    13 грудня,
  • У будь-якій справі, будь то будівництво чи торгівля валютою, успіху домагаються, перш за все, професіонали. Стосовно ринку Форекс, такими можуть називати себе люди, для яких спекуляція валютою стала основним джерелом доходу. Крім цього, професіоналом є людина, який чудово розбирається в своїй професії, знає законодавчі та правові нюанси і неухильно їх дотримується.
    13 грудня,
  • Напередодні новорічних свят компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, підготувала вигідну цінову пропозицію на деякі комплектації моделей Tucson, Santa Fe і IONIQ Hybrid. Завітавши в салони офіційних дилерів з 12 по 17 грудня 2017 року, покупці зможуть придбати зазначені автомобілі з вигодою до 88 800 гривень.
    12 грудня,
  • З 11.12.2017 року по 31.12.2017 року кожному клієнту, який купив поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАГО) на сайті www.uniqa.ua – УНІКА дарує* договір страхування від нещасного випадку при ДТП.
    11 грудня,
  • Розвиток страхової культури в нашій країні почався зі страхування автомобілів. Цей вид страхового захисту лідирує досі. Водночас дедалі більше українців цікавиться медичним страхуванням, сподіваючись таким чином отримати якісні послуги.
    8 грудня,
  • Відповідно до моніторингових звітів Енергетичного Співтовариства, Україна повільно імплементує Третій енергопакет та не вписується у дедлайни, оминаючи їх. Чи запрацює ринок природного газу в Україні вповні і що конкретно зроблено для реалізації цього масштабного плану проаналізують у проекті «ЕнергоНЕзалежність» ведучий, аналітик з питань енергетики Микола Войтів разом з гостем - керівником програм DiXi Group Романом Ніцовичем.
    8 грудня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.