Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Світ у 2018 Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
27 вересня, 2017   ▪   Версія для друку

Hyundai Motor зміцнила лідерські позиції в рейтингу Interbrand

Hyundai Motor зберігає лідерські позиції в рейтингу 40 світових брендів третій рік поспіль, згідно з останніми даними, опублікованими консалтинговим агентством в галузі брендингу Interbrand. Компанія знову зайняла 35-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до $ 13,2 млрд. - це на 5,1% більше, ніж в попередньому році.

«Hyundai Motor прагне стати способом життя, а не просто автомобільним брендом, тому ми розвиваємо свою стратегію Modern Premium і переходимо в нові автомобільні сегменти, які дозволяють людям відчувати цінність нашого бренду при кожному стиканні з ним. Втілення нашої філософії і програми майбутньої мобільності привели до зростання цінності нашого бренду і, крім якості, технології і ціни, наші креативність та інновації призведуть до стійкого зростання ринкової вартості бренду», - заявив Вон Хонг Чо, директор з маркетингу компанії Hyundai Motor.

Hyundai Motor продала 4,86 ​​мільйона одиниць автомобілів по всьому світу і займає шосте місце в світовому автомобільному рейтингу Interbrand, вище Audi, Nissan, Volkswagen і Porsche. Це супроводжується постійним показовим зростанням провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї, який демонструє чотириразове збільшення ринкової вартості бренду з 2005 року, з $ 3,5 млрд. до $ 13,2 млрд. у 2017 році.

«Ключовим елементом стійкого зростання ринкової вартості бренду Hyundai Motor є його постійна прихильність розробці свого бачення «Майбутній мобільності» незважаючи на жорсткі ринкові умови. Компанія наполегливо працює над тим, щоб реалізувати своє бачення мобільності майбутнього, розробивши доступні автономні технології водіння і підключення для всіх відповідно до філософії Modern Premium», - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.

Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*

Рік

Загальний рейтинг

Вартість бренду ($ млрд.)

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

TOP-10 автомобільних брендів 2017 року за версією Interbrand**

Місце

Компанія

Вартість бренду ($ млрд.)

1

Toyota

50.3

2

Mercedes-Benz

47.8

3

BMW

41.5

4

Honda

22.7

5

Ford

13.6

6

Hyundai Motor

13.2

7

Audi

12.0

8

Nissan

11.5

9

Volkswagen

11.5

10

Porsche

10.1

*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.

Зростаюча конкурентоспроможність

Працюючи над зміцненням своєї репутації як виробника високоякісної продукції, Hyundai Motor розширила свою глобальну продуктову лінійку, представивши компактний кросовер Kona. Про майбутню популярність цієї моделі свідчить той факт, що протягом першого місяця з моменту оголошення про її вихід на ринок Південної Кореї було оформлено понад 10 тисяч попередніх замовлень на автомобіль.

Hyundai Motor також випустила першу модель i30N з серії преміальних автомобілів, розроблених інженерами Технічного центру в Намьянзі у співпраці з командою Hyundai Motorsport. Нова модель висловлює прихильність Hyundai Motor автоспорту і покликана продемонструвати бажання компанії закласти захоплюючі враження від водіння в основу розвитку нових моделей.

Формування концепції мобільності майбутнього

2017 рік став значущим для визначення стратегії розвитку Hyundai Motor. Компанія оприлюднила концепцію розвитку в нових автомобільних сегментах, яка включає в себе запуск 15 моделей еко-мобілів до 2020 року, в тому числі IONIQ Electric і автомобіля на водневих паливних елементах. Бренд також просунувся в дослідженнях доступного автономного водіння і технологій підключення в рамках свого проекту IONIQ і відкритого інноваційного співробітництва з зовнішніми партнерами.

Знайомство з брендом по всьому світу

Hyundai Motor продовжує знайомити клієнтів по всьому світу зі своїм брендом за допомогою різноманітних спільних проектів. Як приклад - довгострокова підтримка ключових виставок в Сучасній галереї Тейт (Лондон) і Музеї мистецтв округу Лос-Анджелес. Hyundai Motor також відкрила найбільшу Hyundai Motorstudio в Кояні (Корея), де відвідувачі можуть познайомитися з брендом в інтерактивному форматі, дізнатися більше про інновації та технології майбутнього, що розробляються компанією.

Hyundai Motor також розкриває свою філософію Modern Premium через серію маркетингових кампаній по всьому світу, включаючи «Подорожуй більше з Hyundai» (Travel More with Hyundai) і «Повернення Шеклтона». В рамках останньої онук легендарного полярного дослідника сера Ернеста Шеклтона досліджував Антарктиду на 2,2-літровому дизельному позашляховику Santa Fe. За два місяці з моменту запуску ролик про експедицію набрав більше 140 мільйонів переглядів на YouTube, що є найвищим показником серед маркетингових кампаній автомобільних брендів. 

 

Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.

 




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Компанія «АВТ Баварія Україна», офіційний імпортер автомобілів BMW в Україні, виступила партнером гастрономічного проекту CHEF`S WEEK MAIN, який включив серію преміальних вечерь для особливих гостей, ставши однією з найсмачніших подій осені.
    13 грудня,
  • У будь-якій справі, будь то будівництво чи торгівля валютою, успіху домагаються, перш за все, професіонали. Стосовно ринку Форекс, такими можуть називати себе люди, для яких спекуляція валютою стала основним джерелом доходу. Крім цього, професіоналом є людина, який чудово розбирається в своїй професії, знає законодавчі та правові нюанси і неухильно їх дотримується.
    13 грудня,
  • Напередодні новорічних свят компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, підготувала вигідну цінову пропозицію на деякі комплектації моделей Tucson, Santa Fe і IONIQ Hybrid. Завітавши в салони офіційних дилерів з 12 по 17 грудня 2017 року, покупці зможуть придбати зазначені автомобілі з вигодою до 88 800 гривень.
    12 грудня,
  • З 11.12.2017 року по 31.12.2017 року кожному клієнту, який купив поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАГО) на сайті www.uniqa.ua – УНІКА дарує* договір страхування від нещасного випадку при ДТП.
    11 грудня,
  • Розвиток страхової культури в нашій країні почався зі страхування автомобілів. Цей вид страхового захисту лідирує досі. Водночас дедалі більше українців цікавиться медичним страхуванням, сподіваючись таким чином отримати якісні послуги.
    8 грудня,
  • Відповідно до моніторингових звітів Енергетичного Співтовариства, Україна повільно імплементує Третій енергопакет та не вписується у дедлайни, оминаючи їх. Чи запрацює ринок природного газу в Україні вповні і що конкретно зроблено для реалізації цього масштабного плану проаналізують у проекті «ЕнергоНЕзалежність» ведучий, аналітик з питань енергетики Микола Войтів разом з гостем - керівником програм DiXi Group Романом Ніцовичем.
    8 грудня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.