Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
22 серпня, 2017   ▪   Версія для друку

Кіберспорт може з'явитися на Олімпіаді

9 серпня Тоні Естанге, один із членів МОК і заявочного комітету на проведення олімпіади 2024 року в Парижі, повідомив виданню Associated Press, що існує ймовірність включення киберспортівних дисциплін в програму змагань. Спортивний функціонер заявив, що не хоче категорично заперечувати таку ймовірність, тому що необхідно співпрацювати з представниками кіберспорту, щоб зрозуміти причини його успіху і перспективи розвитку.

Турніри з деяких ігор мають призові фонди та глядацьку аудиторію, здатні змагатися з класичними популярними видами спорту на кшталт тенісу або легкої атлетики. Якщо раніше (років 10-20 тому) індустрія комп'ютерних ігор перебувала в стадії остаточного формування, то зараз цей ринок сформований. Поряд із персональними комп'ютерами для мережевих баталій пристосовані й консолі, які тісно прив'язані до онлайну. Про це свідчить популярність Xbox One і PlayStation 4 в каталозі http://price.ua/sony/sony_playstation_4/catc818m497888.html.

Щоб не залишатися осторонь прогресу, багато традиційних спортивних клубів приділяють увагу кіберспорту. Так, знамените київське «Динамо» в числі інших європейських клубів вже організовує турніри з футбольного симулятора FIFA 2017. Подібні заходи збирають велику онлайн-аудиторію, а на результати подій приймають ставки відомі букмекери.

Причина популярності кіберспорту криється в тому, що сучасні комп'ютерні ігри дійсно бувають видовищними, при цьому долучитися до ігрового світу може практично кожен. Уже багато десятиліть хлопчаки, які грають у дворовий футбол, спостерігають за грою профі на стадіонах або по ТБ, і при наявності спортивної школи можуть самі виростати в професійних футболістів. Аналогічні справи і в киберспорте. Комп'ютери є в більшості будинків і квартир, а тому, спостерігаючи за великими турнірами, майже будь-хто може сам зайнятися грою у вільний час, розвиваючи навички, щоб отримати шанс стати профі. Відчуття близькості, доступності підігріває цей інтерес.

В цілому, складові кіберспорту такі ж, як і в традиційних спортивних дисциплінах. Атлетичний компонент, звичайно, йде на дальній план, але в тих же шашках або шахах, давно визнаних інтелектуальних видах спорту, ця складова зовсім відсутня. У порівнянні з ними можна говорити про те, що киберспортівні дисципліни вимагають не тільки наявності розвинутого мислення, а й високої швидкості реакції. У тих же класичних шахах другої вимоги немає, що не заважає їм вважатися спортом.

З огляду на зростаючий інтерес, а також реальну наявність спортивної складової в турнірах по комп'ютерних іграх, можна з упевненістю говорити про їхнє майбутнє. Імовірність того, що в найближчі роки привабливість віртуальних змагань тільки виросте, і вони будуть сприйматися, як класичний спорт, дуже висока. Тому кіберспорт приходить всерйоз і надовго.




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.