Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
21 серпня, 2017   ▪   Версія для друку

НАТХНЕННЯ І УЯВА: ЯК ПРОСТІ ПАЛИЧКИ ДЛЯ ЇЖІ ДОПОМОГЛИ РОЗРОБИТИ ВДОСКОНАЛЕНУ ПІДВІСКУ НОВОГО LEXUS LC

Системи віртуальної реальності та комп'ютерне моделювання є новітніми інструментами сучасного автомобілебудування. Але прості палички для їжі також зіграли свою роль, коли допомогли Lexus сконструювати радикально нову підвіску для преміум-купе LC.

Головний інженер Lexus Кодзі Сато (Koji Sato) був переконаний, що серійний Lexus LC повинен бути якомога ближчим до дивовижного концепт-кара LF-LC, який слугував джерелом натхнення для створення флагманського купе. Зокрема, LC повинен був мати такі ключові елементи дизайну, як дуже низький капот і великі колеса. Такі особливості визначили високі вимоги до розробки передньої підвіски, котра б забезпечила прекрасні ходові характеристики та відмінну керованість флагманському купе та водночас була б доволі компактною.

Вирішувати непросте завдання доручили провідному інженерові Хідеюкі Масумо (Hideyuki Masumo). Дизайн спортивного купе не передбачав достатньо місця для використання у механізмі підвіски звичних подвійних поперечних важелів чи стійок, тому конструктор мав придумати щось дуже особливе.

«Головний інженер хотів зберегти концепцію низького капоту та великих, 21-дюймових коліс, тому він фактично просив про неможливе, — зізнається Хідеюкі Масумо. — Насувалася суперечка, але після глибокого вивчення багатоважільної підвіски у віртуальному поперечному розрізі я зрозумів, що те, чого хотів Сато-сан і, по суті, всі ми, можна досягти. І частково таке розуміння прийшло завдяки паличкам для їжі».

Масумо, як творець багатоважільної передньої підвіски Lexus, зауважив, що кожен з п’яти важелів системи cпрацьовував по-різному, коли її адаптували для використання в Lexus LC. Щоб продемонструвати це своїй команді, він використав палички для їжі при створенні макета. Потім інженери побудували власні копії і вивчали їх, поки повністю не зрозуміли принцип роботи системи.

Та знадобилося ще 6 місяців напруженої роботи, аби розробити правильну конструкцію.

Розроблена Масумо нова багатоважільна підвіска надзвичайно ефективна за рахунок подвійних верхніх та нижніх важелів зі зміненими точками кріплення. Вона забезпечує безпрецедентний ступінь свободи в дизайні автомобіля, а також саме той точний контроль та маневреність передніх коліс, яких потребує LC.

«Перевага такого позиціонування п’яти важелів у тому, що це дозволяє розміщувати передню підвіску нижче в шасі, — пояснює інженер. — У традиційних підвісках точки кріплення верхніх важелів зазвичай знаходяться вище колеса. В цій новій конструкції важіль не розташовується настільки високо. Це дало змогу зробити капот LC дійсно низьким, як і планувалося».

 Кожний елемент підвіски був ретельно перевірений, щоб переконатися в тому, що він відіграє свою роль у забезпеченні не лише чудової продуктивності та відгуку на поворот керма, а й плавного і комфортного руху. Масумо пояснив, що досягнення оптимального балансу між чудовим керуванням та комфортом їзди було ще одним серйозним завданням: «Оскільки LC — це спортивне купе преміум-класу, важливо було забезпечити плавність руху. Чудовою характеристикою цієї підвіски є те, що вона забезпечує відмінну їзду».

Протягом усього процесу розробки продуктивність підвіски LC порівнювалася з автомобілями-конкурентами у даному класі. Кожний компонент прискіпливо тестувався, включаючи інноваційні подвійні (верхнє і нижнє) кульові з'єднання, які забезпечують генерування моменту рульового керування саме у ту мить, коли водій повертає кермо. За цим показником LC демонструє не тільки найкращий, а й більш лінійний та узгоджений момент рульового керування, ніж конкуренти.

Масумо впевнений, що йому та його команді вдалося вирішити екстраординарні завдання, що були поставлені перед ними. Він підсумовує: «Завдяки складній вдосконаленій конструкції підвіски ходові характеристики та керованість автомобіля стали однаково винятковими. В результаті новий Lexus LC відповідає очікуванням найвибагливіших водіїв, дозволяючи контролювати рух автомобіля і здійснювати маневри саме так, як їм подобається».

 

Визнайте, ви хочете Lexus!

Матеріал підготовлено за даними веб-сайту https://www.lexus.eu/en/.

www.lexus.ua




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.