Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
18 серпня, 2017   ▪   Версія для друку

Hyundai Motor представила передсерійну версію водневого кросовера Fuel Cell

17 серпня 2017 року в Сеулі компанія Hyundai Motor провела показ передсерійного зразка нового покоління кросовера Fuel Cell. Автомобіль створено відповідно до нових канонів дизайну марки, має вдосконалені, у порівнянні з моделлю ix35 Fuel Cell, технічні характеристики, які дозволяють суттєво знизити витрату палива та збільшити запас ходу. Світова прем’єра цієї моделі відбудеться у січні 2018 року на Міжнародній виставці споживчої електроніки CES в Лас-Вегасі, а серійне виробництво буде налагоджено навесні наступного року.

«З винятковою ефективністю, безтурботним дизайном і безкомпромісними характеристиками наш Fuel Cell SUV є справжнім втіленням екологічно чистого автомобіля майбутнього», - заявив під час презентації Лі Кі-сан (Lee Ki-sang), старший віце-президент Eco Technology Center компанії Hyundai Motor Group. - «Наша компанія візьме на себе ініціативу з розробки та виробництва «зелених» транспортних засобів, які будуть відповідати глобальної концепції створення суспільства без шкідливих викидів».

 Гібридна технологія четвертого покоління

Представлений в Сеулі передсерійний варіант кросовера, побудований на базі концепту FE Fuel Cell, який дебютував на Женевському автосалоні в березні 2017 року, стане другою моделлю Hyundai, яка використовує водневу технологію четвертого покоління. У цьому автомобілі втілилися усі найсучасніші напрацювання бренду в частині розробки технології водневих паливних елементів. Нова модель покликана посилити лідерські позиції Hyundai Motor на ринку автомобілів з гібридними силовими установками, які використовують в якості палива водень.

Поліпшення ефективності гібридної технології, яка використовується при виробництві силової установки кросовера Fuel Cell SUV, виразилася у зменшенні споживання палива на 9% у порівнянні з моделлю ix35 Fuel Cell (Tucson Fuel Cell на деяких ринках). Це дозволило збільшити запас ходу при повній заправці з 415 (у попередника - ix35 Fuel Cell) до 580 км згідно з корейськими випробувальними стандартами.

Потужність силової установки автомобіля була збільшена на 20% у порівнянні з попередником ix35 Fuel Cell: вона становить 163 кінських сили. Також була покращена система запуску двигуна в холодну пору - мотор автомобіля без проблем заведеться при температурі -30 ° Цельсія. А за рахунок модернізації технології виготовлення біполярних пластин для паливних елементів і мембранного електродного вузла (МЕА) вдалося в значній мірі знизити вартість виробництва гібридної силової установки, що, в свою чергу, позначиться на зменшенні кінцевої вартості автомобіля.

Натхненний природою футуристичний дизайн

Передсерійна версія кросоверу запозичила безліч дизайнерських рішень у концепту Fe Fuel Cell, при створенні стилістики якого дизайнери марки черпали натхнення у природі, а саме - у води, яка є єдиним викидом автомобіля.

Новий позашляховик втілює чистий і безтурботний дизайн, а також демонструє впевненість і міць, яка відображає його можливості подорожувати на великі відстані і досліджувати віддалені місця, весь час перебуваючи в гармонії з природою.

Ряд мінімалістських елементів дизайну підкреслюють технічну зрілість моделі і передові технології Hyundai Motor. Це стосується вузьких подвійних фар головного світла, які гармонійно вписуються в образ передньої частини кросовера поряд з виразною решіткою радіатора, виконаною у формі пісочного годинника. Ще один оригінальний дизайнерський хід - втоплені зовнішні ручки дверей, які висуваються, як тільки водій підходить до автомобіля з чіп-ключем. Незвичним є й дизайн п'ятиспицевих колісних дисків кросовера, які допомагають знизити коефіцієнт аеродинамічного опору.

Інтер'єр моделі в повній мірі відображає концепцію, задану дизайном її екстер'єру. Широка приладова панель стилістично сполучена з сенсорним екраном на центральній консолі, що дозволяє водієві отримувати максимум необхідної йому інформації без відриву від водіння. Органи управління кліматичною та мультимедійною системою, а також режимами трансмісії автомобіля ергономічно розміщені на широкому центральному тунелі, який ділить передню частину салону на водійську і пасажирську зони.

Глобальна модель 

Hyundai Motor, перший в світі масовий виробник гібридних автомобілів, що працюють на водневих паливних елементах, продає моделі з технологією Fuel Cell у 18 країнах.

Протягом багатьох років розробки і виробництва моделей FCEV, компанія Hyundai Motor довела, що транспортні засоби на водневих паливних елементах є такими ж конкурентоспроможними, як і автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння з точки зору безпеки й надійності. Новий кросовер стане глобальною моделлю, продажі якого почнуться у Південній Кореї на початку 2018 року, а потім автомобіль надійде на ринки Північної Америки і Європи.

ООО «Хюндай Мотор Украина»

ул. Новоконстантиновская, 1А,

г. Киев, Украина, 04080

T +38044 207 5000

F +38 044 207 5011

 www.hyundai.com.ua

 

 




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.