Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 червня, 2017   ▪   Версія для друку

Цінова політика інтернет-магазину

Високий рівень конкуренції у сфері інтернет-продаж підштовхує компанії до вибору не завжди чесних тактичних прийомів по збуту продукції. Один із засобів — підвищення цін за тиждень-другий до початку масштабного розпродажу.

Проте, такий спосіб вже не діє, адже нинішній клієнт володіє інформацією про «чорні» методи привернення його уваги. Наразі підвищення рейтингу гарантує як мінімум 3 головних фактори — асортимент, сервіс і цінова політика. В лідери виходять ті компанії, які вміють балансувати між цими чинниками та адаптуватись під потреби покупців.

Складові цінової політики сайту MOYO.UA
Компанія роздрібної та інтернет-торгівлі MOYO.UA збільшила до максимуму показники асортименту та сервісу — величезне різноманіття товарів, починаючи від мобільної техніки і закінчуючи шкільним приладдям, та обслуговування, орієнтоване на задоволення потреб покупців. Ось декілька тактичних прийомів компанії:

  • на сайті мойо діє програма Trade-in — це обмін комп’ютерної техніки та гаджетів, що були у вжитку, на нові прилади із доплатою;
  • на сайті MOYO.UA постійно діють вигідні акції та пропозиції;
  • програма лояльності, яка допомагає заощаджувати постійним та новим клієнтам магазину. Це не є маркетинговим винаходом, але в саме в цій компанії розробили зручну систему. Вам більше не треба накопичувати бали, кожен місяць, вам будуть нараховуватися купони на знижки.



Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.