Прес-релізи

Цінова політика інтернет-магазину

Високий рівень конкуренції у сфері інтернет-продаж підштовхує компанії до вибору не завжди чесних тактичних прийомів по збуту продукції. Один із засобів — підвищення цін за тиждень-другий до початку масштабного розпродажу.

Проте, такий спосіб вже не діє, адже нинішній клієнт володіє інформацією про «чорні» методи привернення його уваги. Наразі підвищення рейтингу гарантує як мінімум 3 головних фактори — асортимент, сервіс і цінова політика. В лідери виходять ті компанії, які вміють балансувати між цими чинниками та адаптуватись під потреби покупців.

Складові цінової політики сайту MOYO.UA
Компанія роздрібної та інтернет-торгівлі MOYO.UA збільшила до максимуму показники асортименту та сервісу — величезне різноманіття товарів, починаючи від мобільної техніки і закінчуючи шкільним приладдям, та обслуговування, орієнтоване на задоволення потреб покупців. Ось декілька тактичних прийомів компанії:

  • на сайті мойо діє програма Trade-in — це обмін комп’ютерної техніки та гаджетів, що були у вжитку, на нові прилади із доплатою;
  • на сайті MOYO.UA постійно діють вигідні акції та пропозиції;
  • програма лояльності, яка допомагає заощаджувати постійним та новим клієнтам магазину. Це не є маркетинговим винаходом, але в саме в цій компанії розробили зручну систему. Вам більше не треба накопичувати бали, кожен місяць, вам будуть нараховуватися купони на знижки.

Теги