Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
1 червня, 2017   ▪   Версія для друку

Фаворити Успіху визначив переможця в категорії Громадські переваги

Щорічний конкурс «Фаворити Успіху» в рейтингу 2016 року присудив золоту медаль в рубриці «Громадські переваги» ювелірному інтернет-магазину Gold.ua.

Визначило переможця онлайн-опитування від команди конкурсу брендів «Фаворити Успіху».

Незалежний рейтинг складався практично весь минулий рік: з 1 січня по 25 грудня 2016 року. У конкурсі брали участь 23 ювелірних інтернет-магазина.

Результати рейтингу — це широкий зріз громадської думки: експертного журі з представників різних галузей, які відповідають заявленим номінаціями (40% оцінки), відомих людей України, представників шоу-бізнесу і ділових кіл (20%), а також звичайних споживачів (40%). Перерахунок голосів здійснює маркетингова дослідницька компанія InMind, а аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) підтверджує об'єктивність методології.

В компанії Gold.ua відзначили, що були раді отримати черговий доказ високої якості своєї роботи.

У планах — постійно підтверджувати отриману нагороду поліпшенням сервісу і розширенням асортименту товарів. Купівля ювелірних прикрас повинна бути максимально простою і зрозумілою для споживача, у якого повинен бути гідний вибір, додаткові можливості (варіанти оплати, доставки, участь в програмі лояльності і т. ін.) І професійний консультант. Все це є зараз, але буде вдосконалюватися для створення максимально комфортних для клієнта умов, підкреслили в компанії.

У свою чергу організатори конкурсу «Фаворити Успіху» відзначили, що їх мета — створити справжній незалежний рейтинг суспільної довіри. Це дозволить пересічному споживачеві виявляти справжніх лідерів, купувати товари й користуватися послугами з комфортом. Крім того, такі оцінки допоможуть представникам ринку скорегувати свої стратегії, наблизитися до кінцевого покупця, удосконалити сервіс.

Маркетинг-менеджер «Фаворити Успіху» Людмила Пархоменко підкреслила, що конкурс є дійсно прозорим і незалежним, все результати (і проміжні, і остаточні) можна бачити в режимі онлайн на сайті Favor.com.ua, вибравши відповідну номінацію. Чесність опитування досягається автоматизованими методами. Так, є заборона на багаторазове голосування за одну номінацію, обов'язково проводиться онлайн-анкетування учасників або реєстрація через профілі в соціальних мережах.

 

Довідка:

«Фаворити Успіху» — єдиний публічний і чесний рейтинг брендів, міської інфраструктури, товарів, послуг, ЗМІ та шоу-бізнесу. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, є повністю незалежним із прозорою методикою дослідження.

ТМ Gold.ua — ювелірний онлайн-мегамаркет з широким асортиментом і вигідними цінами завдяки налагодженим прямим контактам з виробниками по всьому світу (Європа, Ізраїль, США, Гонконг).

Контакти:

(044) 393-08-10

(067) 235-02-25

(095) 631-72-72

Gold.ua




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.