Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
18 квітня, 2017   ▪   Версія для друку

Наскільки легко стати промоутером?

Промоутер представляє нижню ланку в сфері непрямої реклами, тому ця діяльність так часто приваблює тих, хто хоче отримати свій перший досвід з просування товарних пропозицій.

Якщо ви не мислите свого життя без спілкування з людьми, реклама захоплює вас з головою і ви запросто придумуєте, як краще продати товар або послугу, тоді пора знайти роботу промоутером на hh.ua і починати свою кар'єру.

Ця професія доступна навіть студентам. З неї можна взяти старт для серйозних звершень в маркетингу. Промоутери можуть залучати людей в нічні клуби, на вечірки або інші заходи, сфера їх діяльності практично не обмежена. А знання «кухні» рекламного просування з перших ступенів допоможе в майбутньому планувати масштабні рекламні кампанії та акції з просування товарів.

Яким же бачиться ідеальний промоутер потенційним роботодавцям? Розглянемо критерії, за якими найчастіше відбирають кандидатів на цю посаду.

Вимоги та навички

Просування охоплює майже всі сфери бізнесу, адже без реклами не вийти з тіні успішних конкурентів. Промоутер займається також пошуком нових клієнтів, веде переговори щодо надання послуг і поставки товарів. Ця професія перебуває на стику декількох рекламно-менеджерських спеціалізацій.

Тому для роботи промоутера необхідне знання психології та вміння знаходити спільну мову з різними людьми. Які ж основні вимоги до претендента? Роботодавці, підшукуючи кандидата на таку посаду, оцінюють претендентів за наступними пунктами:

  • вища освіта (є частина вакансій, орієнтованих на студентів);
  • досвід роботи в сфері реклами та продажів;
  • відмінні комунікаційні навички;
  • досвід роботи в якійсь вузькоспеціалізованій ніші (не завжди);
  • знання спеціалізованого програмного забезпечення (1С та інші бухгалтерсько-звітні програми).

У цій професії стануть перешкодою сором'язливість або дефекти мови: адже промоутеру постійно доводиться спілкуватися з великою кількістю людей. А ось добре поставлена​мова, мовна культура, гучний голос і жвавість, винахідливість і почуття гумору — незамінні помічники в такій роботі.

Всі ці вимоги і риси характеру найчастіше оцінюються на спеціальному кастингу, який проводить роботодавець.

Інші вимоги такі ж, як і до інших офісних працівників: бажання працювати, вміння швидко опановувати нові навички, активна життєва позиція. Крім того, якщо посада промоутера в конкретній компанії передбачає роз'їзди, перевагою претендента буде наявність власного авто.


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Компанія Samsung є найбільшим виробником IT-гаджетів на платформі Android, які користуються величезною популярністю завдяки надійності, продуктивності та зовнішньому вигляду.
    26 червня,
  • З 29 червня по 30 липня у Мистецькому арсеналі відбудеться виставка українського і польського сучасного мистецтва «Мистецька праця. ART WORK»
    26 червня,
  • Багато представниць жіночої статі з нетерпінням чекають настання літа, адже тоді можна насолодитися носінням босоніжок, які не тільки дуже зручні, але і привабливі.
    26 червня,
  • В Україні щороку народжується приблизно 8 000 дітей вагою менше 2000 г, а в місті Києві – близько 1000 дітей. Безперечно, за останні роки відділення інтенсивної реанімації новонароджених отримали нове обладнання, з’явились нові перинатальні центри. Але, цього все ж таки недостатньо для такої великої країни, якою є Україна. Окрім обладнання, для лікування «надмаленьких українців» потрібно багато ліків, витратних матеріалів, парентерального харчування, тощо.
    26 червня,
  • Триває прийом заявок на участь книжок у премії “Еспресо. Вибір читачів”. Видавництва та експерти у книжковій галузі можуть рекомендувати книжки на участь в конкурсі до 30 червня.
    20 червня,
  • З 9 по 11 жовтня 2017 р. у конгресно-виставковому центрі «Парковий» (Київ) пройде найбільший у Східній Європі бізнес-захід, присвячений новітнім енергетичним технологіям, відновлювальним джерелам енергії та енергоефективності - 9-та Міжнародна Конференція та Виставка Сталої Енергетики SEF-2017 KYIV.
    16 червня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено