Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Світ у 2018 Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
18 квітня, 2017   ▪   Версія для друку

Наскільки легко стати промоутером?

Промоутер представляє нижню ланку в сфері непрямої реклами, тому ця діяльність так часто приваблює тих, хто хоче отримати свій перший досвід з просування товарних пропозицій.

Якщо ви не мислите свого життя без спілкування з людьми, реклама захоплює вас з головою і ви запросто придумуєте, як краще продати товар або послугу, тоді пора знайти роботу промоутером на hh.ua і починати свою кар'єру.

Ця професія доступна навіть студентам. З неї можна взяти старт для серйозних звершень в маркетингу. Промоутери можуть залучати людей в нічні клуби, на вечірки або інші заходи, сфера їх діяльності практично не обмежена. А знання «кухні» рекламного просування з перших ступенів допоможе в майбутньому планувати масштабні рекламні кампанії та акції з просування товарів.

Яким же бачиться ідеальний промоутер потенційним роботодавцям? Розглянемо критерії, за якими найчастіше відбирають кандидатів на цю посаду.

Вимоги та навички

Просування охоплює майже всі сфери бізнесу, адже без реклами не вийти з тіні успішних конкурентів. Промоутер займається також пошуком нових клієнтів, веде переговори щодо надання послуг і поставки товарів. Ця професія перебуває на стику декількох рекламно-менеджерських спеціалізацій.

Тому для роботи промоутера необхідне знання психології та вміння знаходити спільну мову з різними людьми. Які ж основні вимоги до претендента? Роботодавці, підшукуючи кандидата на таку посаду, оцінюють претендентів за наступними пунктами:

  • вища освіта (є частина вакансій, орієнтованих на студентів);
  • досвід роботи в сфері реклами та продажів;
  • відмінні комунікаційні навички;
  • досвід роботи в якійсь вузькоспеціалізованій ніші (не завжди);
  • знання спеціалізованого програмного забезпечення (1С та інші бухгалтерсько-звітні програми).

У цій професії стануть перешкодою сором'язливість або дефекти мови: адже промоутеру постійно доводиться спілкуватися з великою кількістю людей. А ось добре поставлена​мова, мовна культура, гучний голос і жвавість, винахідливість і почуття гумору — незамінні помічники в такій роботі.

Всі ці вимоги і риси характеру найчастіше оцінюються на спеціальному кастингу, який проводить роботодавець.

Інші вимоги такі ж, як і до інших офісних працівників: бажання працювати, вміння швидко опановувати нові навички, активна життєва позиція. Крім того, якщо посада промоутера в конкретній компанії передбачає роз'їзди, перевагою претендента буде наявність власного авто.




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Компанія «АВТ Баварія Україна», офіційний імпортер автомобілів BMW в Україні, виступила партнером гастрономічного проекту CHEF`S WEEK MAIN, який включив серію преміальних вечерь для особливих гостей, ставши однією з найсмачніших подій осені.
    13 грудня,
  • У будь-якій справі, будь то будівництво чи торгівля валютою, успіху домагаються, перш за все, професіонали. Стосовно ринку Форекс, такими можуть називати себе люди, для яких спекуляція валютою стала основним джерелом доходу. Крім цього, професіоналом є людина, який чудово розбирається в своїй професії, знає законодавчі та правові нюанси і неухильно їх дотримується.
    13 грудня,
  • Напередодні новорічних свят компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, підготувала вигідну цінову пропозицію на деякі комплектації моделей Tucson, Santa Fe і IONIQ Hybrid. Завітавши в салони офіційних дилерів з 12 по 17 грудня 2017 року, покупці зможуть придбати зазначені автомобілі з вигодою до 88 800 гривень.
    12 грудня,
  • З 11.12.2017 року по 31.12.2017 року кожному клієнту, який купив поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСАГО) на сайті www.uniqa.ua – УНІКА дарує* договір страхування від нещасного випадку при ДТП.
    11 грудня,
  • Розвиток страхової культури в нашій країні почався зі страхування автомобілів. Цей вид страхового захисту лідирує досі. Водночас дедалі більше українців цікавиться медичним страхуванням, сподіваючись таким чином отримати якісні послуги.
    8 грудня,
  • Відповідно до моніторингових звітів Енергетичного Співтовариства, Україна повільно імплементує Третій енергопакет та не вписується у дедлайни, оминаючи їх. Чи запрацює ринок природного газу в Україні вповні і що конкретно зроблено для реалізації цього масштабного плану проаналізують у проекті «ЕнергоНЕзалежність» ведучий, аналітик з питань енергетики Микола Войтів разом з гостем - керівником програм DiXi Group Романом Ніцовичем.
    8 грудня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS

Матеріали, позначені як "Новини компаній" розміщуються на правах реклами. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено.