Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
17 березня, 2017   ▪   Версія для друку

Все, що треба знати про діяльність клієнт-менеджера

Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.

Акумулюючи професійні дії, важливо досягти поставленої мети — укладення договору або угоди. Потенційний покупець має виявити інтерес до комерційної пропозиції, і таке сприйняття залежить від професійного рівня і відповідних навичок клієнт-менеджера. Якісна робота гарантує збільшення продажів та зростання прибутку.

Основні функціональні обов’язки клієнт-менеджера передбачають:

  1. Розробку правил роботи із замовниками, їх пошук та привернення уваги до діяльності фірми.
  2. Пошук потенційних клієнтів серед загалу покупців.
  3. Аналіз інтересів і потреб, притаманних потенційному клієнту.
  4. Ознайомлення потенційного покупця з товарами чи послугами фірми.
  5. Компетентні відповіді на запитання, які виникають під час перемовин.
  6. Організацію співпраці з постійними замовниками фірми.
  7. Збереження контактів, активну взаємодію з ключовими клієнтами.
  8. Проведення ділових зустрічей.
  9. Презентацію, а також демонстрацію властивостей товарів та якості послуг.
  10. Оформлення документації, необхідної для укладання договорів.

Основні вимоги до менеджера з роботи з клієнтами

Клієнт-менеджер має відповідати особливим вимогам. Робітники обов’язково мають набір базових знань у галузі економіки, законодавства, підприємництва, менеджменту й маркетингу. Також менеджер повинен знати асортимент продукції фірми в повному обсязі. У роботі з клієнтами він не має права на помилку. Має надати відповіді на всі запитання стосовно того, що пропонує.

Також до вимог до клієнт-менеджера входять:

  1. Вища освіта. Пріоритет надається економічній і технічній.
  2. Грамотна, чітка мова.
  3. Досвід роботи у сфері продажу.
  4. Знання маркетингу та менеджменту на достатньому рівні.
  5. Здатність вести ділові та телефонні перемовини.
  6. Майстерність нетривіально презентувати товар чи послугу.
  7. Навички роботи з комп’ютерною технікою.
  8. Вміння укладати договори, угоди.
  9. Досвід складання та ведення документації.

Серед безлічі вакансій для менеджера з роботи з клієнтами на сайті hh.ua ви знайдете бажану роботу. Тут зібрані надійні пропозиції, тому пошук дає швидкий результат.

 


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено