Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
13 березня, 2017   ▪   Версія для друку

24 березня - WebPromoExperts Content Marketing Day. 15 реальних кейсів з контент-маркетингу з результатами, від експертів ринку!

24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.

З доповідей ви дізнаєтеся:

  • Як зрозуміти який контент потрібен саме Вашої аудиторії і через які канали варто його транслювати?

  • Чому грамотна контент-стратегія це 50% успіху і як її скласти?

  • Який саме контент приносить конверсію і лояльність?

  • Як створити вірусний контент і чи потрібен він Вам?

  • Який контент підходить для email-маркетингу?

  • Як продавати за допомогою спільноти навколо бренду?

  • Як побудувати контент-маркетинг для інтернет-магазину?

  • Як оцінити якість свого контенту?

  • Як уникнути помилок які "вбивають" конверсію?

 

Цей захід, в першу чергу, буде корисним:

  • Інтернет-маркетологам;

  • Копірайтерам / редакторам;

  • SMM / SEO-фахівцям;

  • Новачкам, які бажають освоїти інструменти контент-маркетингу;

  • Власникам і адміністраторам сайтів;

  • Замовникам послуг для розкрутки своїх сайтів.

 

На конференції вас чекає:

  • 9 годин прямого ефіру;

  • 15 кращих практиків поділяться своїми кейсами, досвідом і рекомендаціями;

  • 1 круглий стіл з відповідями, порадами та обговоренням актуальних питань;

  • подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

 

Програма:

  1. 10 мікро-кейсів. Як контент-маркетинг може вплинути на Ваш бізнес. Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);

  2. Контент або нативна реклама? Кейс AIN.ua. Ярослав Кобзар (Директор з розвитку проектів AIN.UA);

  3. Блог Ahrefs: з третього світу в перший. Tim Soulo (Керівник відділу маркетингу в Ahrefs);

  4. Креатив в email розсилках: 17 яскравих прикладів. Олександр Рись (Маркетолог в SendPulse);

  5. Лови хвилю. Особливості роботи з ситуаційним контентом. Микита Коваленко (Співзасновник digital-бутіка Yellow Fox);

  6. 100 000 МАМ НА SVITMAM. Привернути, Залучити і Утримати. Іван Кучеренко (Керуючий партнер агентства цифрових комунікацій DIEVO);

  7. Текст на 1000 лайків. Майя Богданова (Директор в Discovery Center PR Agency);

  8. Як скласти контент-план на основі запитів аудиторії? Ігор Горбенко (Digital Marketing Expert в Serpstat);

  9. ТОП-10 елементарних помилок, які вбивають конверсію текстів. Аліна Самульская-Холіну (Копірайтер, контент-маркетолог, засновник в Лабораторія копірайтера);

  10. Як збільшити трафік в 2-3 рази за рахунок математичної оптимізації контенту. Михайло Оплаканець (Керівник одного з SEO-напрямків в Boosta);

  11. Продаючі листи. Дмитро Кудренко (Засновник і керівник сервісу електронного маркетингу eSputnik);

  12. Як не виглядати ідіотом в очах ЗМІ зі своїми текстами. Віктор Фомін (Редактор Lifehacker);

  13. Комплексний підхід до стратегії контенту. Кейс Portmone. Євген Савчук (Директор по маркетингу в Portmone);

  14. Як писати лонгріди і який результат можна отримати. Ната Зайонц (Головний редактор блогу в Академія Інтернет-маркетингу Webpromoexperts).

 

Як потрапити до нас на конференцію?

Реєструйтеся за посиланням.

В день проведення конференції вам буде надіслано листа з нагадуванням і посиланням на її проведення.

 

Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «ContentYoda», «Ahrefs».

Зареєструватися на конференцію!

Вам може бути цікаво:

5 фишек Serpstat для контент-маркетологов


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • BMW 2 серії Купе і Кабріолет з самої появи задали високі стандарти динаміки, дизайну і емоційності у преміальному сегменті компактних автомобілів. Нові моделі, чий запуск намічений на липень 2017 року, обіцяють дотримуватися тієї ж успішної концепції. BMW 2 серії Купе і BMW 2 серії Кабріолет відрізняються ще більш досконалим дизайном, наявністю світлодіодних фар вже у стандартній комплектації, модернізованим салоном і новими комунікаційними сервісами. Неперевершена спортивність нових BMW 2 серії досягається за рахунок унікального для даного сегмента поєднання класичного заднього приводу з електронними системами допомоги останнього покоління.
    23 травня,
  • Toyota в рамках програми знайомства української аудиторії з гібридними технологіями представила креативну експозицію на Фестивалі вуличної їжі, який проходить у Києві. Один із найпопулярніших культурних заходів світового рівня відбувся на арт-заводі «Платформа» 13-14 травня, вже вдруге у 2017 році. Сотні молодих та активних киян і гостей міста змогли познайомитися з гібридними кросоверами Toyota RAV4, записатися на тест-драйв, отримати яскраві сюрпризи та навіть продегустувати попкорн, приготований за допомогою рідкого азоту – такий собі гібрид у гастрономії для гостей стенда Toyota!
    19 травня,
  • Фестиваль «100 фільмів за 100 хвилин» перетнув п'ятирічний кордон і влаштовує показ найкращих фільмів за всі роки фестивалю. Подія пройде з 25 по 27 травня в кінотеатрі «Кінопанорама».
    19 травня,
  • 15 липня 2017 року у Київському гольф клубі "GolfStream" компанія АВТ Баварія Україна, офіційний імпортер BMW в Україні, проведе національний відбірковий етап одного з найпрестижніших турнірів у світовому гольфі серед спортсменів-аматорів - BMW Golf Cup International 2017. Турнір розрахований на 72 учасника, переможці якого отримають почесне право представляти Україну на міжнародному фіналі в Південно-Африканській Республіці.
    18 травня,
  • OneBox запустила в рамках форумів і конференцій, близьких по тематиці до CRM-систем, нову подарункову акцію. Учасники заходів — бізнесмени, підприємці, IT-фахівці, топ-менеджери та ін. — отримають в подарунок ліцензію CRM, ринкова вартість якої — 399 доларів.
    18 травня,
  • 10-13 травня 2017 року у Сеулі (Південна Корея) відбулася Глобальна дистриб’юторська конференція Hyundai Motor Company. Під час конференції були підведені підсумки 2016 року та нагороджені найкращі компанії-дистриб’ютори, що досягли видатних результатів у своєму регіоні. Компанія «Хюндай Мотор Україна» була удостоєна нагороди «2016 Regional Excellence» як найефективніший дистриб’ютор у своєму регіоні - CIS & Eastern Europe.
    16 травня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено