Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
12 січня, 2017   ▪   Версія для друку

Hyundai Motor підбив підсумки глобальних продажів автомобілів у 2016 році

Hyundai Motor, найбільший автовиробник у Південній Кореї, повідомив про результати глобальних продажів автомобілів за підсумками 2016 року та озвучив плани на 2017 рік.

У грудні 2016 року продажі автомобілів марки Hyundai на світових ринках склали 496 907 штук, що на 3.7% менше за аналогічний період 2015 року. На ринку Південної Кореї за цей період компанія реалізувала 72 161 автомобіль, а на закордонних ринках у грудні було продано 424 746 штук. У порівнянні з показниками листопаду 2016 року, було зафіксовано зростання глобальних продажів на 5.3 відсотка. На домашньому ринку компанія продала на 27.4%, а на зовнішніх – на 2.3% автомобілів більше, ніж місяцем раніше.

За підсумками 2016 року Hyundai Motor продала на глобальних ринках 4 860 049 автомобілів, що на 2.1% менше, ніж у 2015 році. На ринку Південної Кореї з січня по грудень 2016 року компанія реалізувала 658 642 авто, а на іноземних ринках за цей період було продано 4 201 407 штук. Найбільш продаваним автомобілем бренду у 2016 році стала Elantra (875 194 шт.), а Tucson став найбільш затребуваним автомобілем з позашляхової лінійки Hyundai (735 388 шт.).

Hyundai Motor відмічає зростання річних продажів автомобілів бренду на ключових ринках. В США компанія реалізувала 386 503 автомобіля, що на 1.6% більше, ніж в 2015 році. В Китаї зростання річних продажів автомобілів у порівнянні з попереднім роком склало 7.5%, всього на китайському ринку було продано 1 142 016 автомобілів Hyundai. Позитивна динаміка продажів спостерігалася на ринках Чехії (4.7% у порівнянні з 2015 роком) та Індії (2.9% у порівнянні з 2015 роком). У той самий час, на ринках Росії і Бразилії у 2016 році зафіксовано спад продажів на 9.6 и 7.4 відсотків відповідно у зв’язку з млявою кон’юнктурою ринку.

В Україні, за даними аналітичної агенції «Автоконсалтінг», у 2016 році було продано 3 366 автомобілів бренду, що на 24.76% більше, ніж у 2015 році. Доля ринку Hyundai склала 5.22%. Найбільш продаваною моделлю Hyundai на українському ринку став кросовер Tucson – 1 140 шт., а ще одна модель бренду, позашляховик Santa Fe, стала лідером продажів у сегменті D-SUV (651 шт.).

У 2017 році компанія має намір зміцнити позиції на глобальних ринках за рахунок випуску нових конкурентоспроможних моделей, розвитку виробничих потужностей та ведення гнучкої ринкової політики. Hyundai Motor також озвучила план продажів автомобілів на 2017 рік, який складає 5 080 000 штук.

 

 

ООО «Хюндай Мотор Украина»

ул. Новоконстантиновская, 1А,

г. Киев, Украина, 04080

T +38044 207 5000

F +38 044 207 5011

 www.hyundai.com.ua

 

 


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено