Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
20 грудня, 2016   ▪   Версія для друку

ROLLS-ROYCE ПРЕДСТАВЛЯЄ СПЕЦІАЛЬНУ КОЛЕКЦІЮ, СТВОРЕНУ ЗА УЧАСТЮ ЛЕГЕНД РОК-МУЗИКИ

• Rolls-Royce представить унікальну серію з дев'яти автомобілів Wraith «Inspired by British Music», створених за участю зірок британського року. • Фронтмен «The Who» Роджер Долтрі розробить дизайн перших двох з дев'яти автомобілів авторської колекції. • Частина отриманих коштів від продажу колекції Wraith «Inspired by British Music» буде передана благодійним організаціям, включаючи фонд допомоги підліткам у боротьбі з раком - «The Teenage Cancer Trust».

Rolls-Royce у співпраці з найвидатнішими музикантами сучасності створить унікальну Bespoke-колекцію автомобілів, яка підкреслить тісний зв'язок марки зі світом рок-н-ролу. Першими екземплярами колекції стануть два виняткових автомобіля, створені у колаборації з легендарним фронтменом групи «The Who» Роджером Долтрі (Roger Daltrey).

Всього буде зібрано дев'ять автомобілів Wraith серії «Inspired by British Music» («Натхненні британської музикою»), кожен з яких буде відображати авторський стиль ікон британської музичної сцени і стане цінним колекційним об'єктом. Частина отриманих від продажу автомобілів засобів буде передана благодійним організаціям, у тому числі і у фонд допомоги підліткам по боротьбі з раком - «The Teenage Cancer Trust».

Унікальні колекційні автомобілі будуть створені на базі серії Wraith «Inspired by Music», представленої у 2015 році з метою підкреслити зв'язок бренду зі світом музики. Імена інших мешканців британського музичного Олімпу, що беруть участь у проекті, будуть оголошені протягом наступних декількох місяців.

Алістар Моррісон (Alistair Morrison) задумав цей унікальний проект під час свого візиту на завод Rolls-Royce у Гудвуді (Великобританія), надихнувшись видатними прикладами дизайну Bespoke. Знаменитий фотограф був настільки вражений знайомством з колекцією Wraith «Inspired by Music», що запропонував ідею співпраці з іконами британської музики, з якими йому довелося працювати до цього.

«На даний момент я працюю над серією фотографій «Спадщина рок-зірок» на замовлення Роджера Долтрі, фронтмена групи «The Who» - ця колекція буде присвячена еліті британської музичної сцени. Коли я побачив серію Wraith "Inspired by Music" та дізнався про можливості тісної співпраці замовників і дизайнерів Bespoke, у мене народилася ідея розкрити унікальний характер і спадщину ікон британської музики в автомобілях Rolls-Royce», - заявив Алістар Моррісон.

Надихнувшись цією ідеєю, Роджер Долтрі з «The Who» погодився взяти участь у створенні двох автомобілів. Перший екземпляр натхненний його власними музичними здобутками: у дизайні відображені мотиви з історії «The Who», наприклад, знаменитий логотип групи або зображення знаменитого мікрофона Долтрі, вигравірувані лазером на дверях.

Другий автомобіль Долтрі змоделює у колаборації з Майком МакІннерні (Mike McInnerney), творцем обкладинки доленосного альбому групи «The Who» - «Tommy». Майстри Rolls-Royce, відповідальні за фарбування та полірування автомобілів, спільно з Майком МакІннерні розроблять незвичайні елементи дизайну за мотивами обкладинки цієї знаменитої платівки 1960-х років, завдяки яким автомобіль стане цінним екземпляром для приватних колекцій. Цей автомобіль буде зібраний останнім і буде проданий з аукціону для «Teenage Cancer Trust» у квітні 2017 року.

«Я надзвичайно схвильований тим, що ми отримаємо можливість зібрати кошти для фонду «Teenage Cancer Trust» і підвищити обізнаність про його діяльність у співпраці з Rolls-Royce, справжньою британською іконою, - зазначив Роджер Долтрі, фронтмен групи «The Who». - Мотиви, відображені дизайнерами Rolls-Royce в обох автомобілях, сьогодні так само актуальні, як і багато років тому. Спільно з дизайнерами Rolls-Royce ми вклали багато сил у те, щоб передати дух наших пісень і значення наших текстів слухачам. Я впевнений, що обидва автомобілі стануть ідеальним об'єктом колекціонування для будь-якого шанувальника групи «The Who».

«Найбільші ікони музики обрали Rolls-Royce у якості символу свого успіху, і це багато що говорить про непереборну привабливість нашої марки. Ми раді продовжити цю традицію і у співробітництві з одним із найвидатніших музикантів Великобританії створити справжні колекційні шедеври, які дозволять підтримати значущі благодійні ініціативи, - зазначив Торстен Мюллер-Отвос (Torsten Müller-Ötvös), генеральний директор Rolls-Royce Motor Cars. - наші клієнти працюють у тісній співпраці з дизайнерами та майстрами Bespoke у пошуку втілення свого захоплення і мрії. Ці унікальні автомобілі відображають тісний зв'язок між художником, меценатом і майстром, завдяки чому сьогодні Rolls-Royce займає позицію найвизнанішого будинку предметів розкоші у світі».

Rolls-Royce завоювала позиції лідируючого розкішного бренду завдяки фундаментальному розумінню того, що замовникам важлива справжня цінність у кожному предметі розкоші. Як і клієнти Rolls-Royce, британські артисти створили свої екземпляри в тісній співпраці з дизайнерам і майстрами Bespoke в пошуку втілення свого захоплення і мрії. Ці унікальні автомобілі відображають тісний зв'язок між художником, меценатом і майстром, завдяки чому сьогодні Rolls-Royce займає позицію найвизнанішого будинку предметів розкоші у світі».

Rolls-Royce завоювала позиції лідируючого розкішного бренду завдяки фундаментальному розумінню того, що замовникам важлива справжня цінність у кожному предметі розкоші. Як і клієнти Rolls-Royce, британські артисти створили свої екземпляри у тісній співпраці з дизайнерами Rolls-Royce. Вони були запрошені на завод Rolls-Royce, щоб краще зрозуміти те «полотно», на якому їм належить втілити свої ідеї. Дизайнер Метью Дантон (Matthew Danton) і Директор по дизайну Rolls-Royce Motor Cars Джайлс Тейлор (Giles Taylor) щільно працювали з кожним артистом, щоб створити унікальні колекційні автомобілі, що відображають самобутні межі їхньої творчості.

За підсумками колаборацій буде створено дев'ять унікальних автомобілів. Колекціонерам буде запропоновано придбати ці незвичайні витвори мистецтва, натхненні історією рок-музики, у європейських дилерських центрах марки. Частина виручки від продажу автомобілів буде направлена ​​у «Teenage Cancer Trust» та іншим благодійним організаціям.

Автомобілі, спроектовані Роджером Долтрі, стали першими двома з дев'яти авторських робіт цієї унікальної колекції. Інформація про інші колабораціях буде розкриватися в міру реалізації проектів.

Додаткові відомості

Всі прес-релізи та інформаційні матеріали, а також велика кількість фотографій і відеороликів у високій якості можна знайти на нашому сайті для ЗМІ - PressClub. Ви також можете слідкувати за новинами Rolls-Royce Motor Cars на Facebook, Twitter, YouTube, на російськомовному Twitter каналі RollsRoyceTalks та в Instagram.

Wraith Inspired by Music:

З моменту появи рок-н-ролу компанія Rolls-Royce Motor Cars сприяла народженню легенд і міфів про життя сучасної музичної богеми. Через більш ніж півстоліття з початку роману тісний зв'язок як і раніше існує завдяки багатьом прославленим артистам, які віддають перевагу автомобілям британської марки як незаперечний доказ успіху. Віддаючи данину цим особливим відносинам, Rolls-Royce Motor Cars представляє новий колекційний автомобіль Wraith Inspired by Music.

Починаючи з випуску першої моделі Wraith у 2013 році клієнти могли замовляти автомобілі Rolls-Royce Wraith, оснащені Bespoke Audio - продуманою до найдрібніших деталей аудіосистемою, рівній якій не було за всю історію автомобілебудування. Як і будь-який інший елемент в автомобілях Rolls-Royce, аудіосистема зібрана з компонентів найвищої якості за участю найдосвідченіших експертів зі світовим ім'ям. Версія Bespoke Audio в автомобілі Wraith Inspired by Music - не виняток. Представлені увазі технічні характеристики і вишукані матеріали перетворюють автомобіль у самий ексклюзивний концертний зал і гарантують звучання, яке неможливо забути.

Розкішний колір кузова Lyrical Copper, обіграний у матових і глянсових структурах, - ще одна посилання до того, що мідь використовується лише у найкращих аудиосистемах. Варто відкрити водійські двері, як Ваші очі миттєво відзначать оригінальний дизайн грат динаміків. Вони продовжують «мідну» тему і прикрашені гравіруванням «Bespoke Audio». Багажні відсіки на дверях і килимки на підлозі виконані з витончено виробленої шкіри, що посилює тактильну привабливість інтер'єру салону. Характерні внутрішні вигини Wraith підкреслені завдяки зробленим на дверних панелях вставкам мідного кольору, які розширються від передньої до задньої частини салону.

Мідна обробка вперше використана на приладовій панелі Wraith. Ідеально підібрана, вона зухвало підкреслює загальну концепцію дизайну. З основною темою перегукуються і виконані у вигляді куль фірмові краї окантовки спинок сидінь.

При розробці аудіосистеми було продумано все до найдрібніших деталей. Той же ретельний підхід знайшов своє відображення у дизайні автомобіля. Так, металеві вінки на годиннику були задумані і майстерно виконані зі срібла і міді, а кругові лінії на зовнішній рамці витончено натякають на вінілові платівки.

Система Bespoke Audio була спроектована і створена командою кращих у світі інженерів автомобільних аудіосистем. Всі два роки, що тривав процес розробки, ці інженери тісно співпрацювали з дизайнерами Rolls-Royce, прагнучи досягти ідеальної акустики у салоні. Досконалість звуку було поставлено на чільне місце: будь-які зміни у дизайні інтер'єру салону повинні були бути погоджені з головним аудіоінженером.

Завдяки 18-канальній системі потужністю 1300 Вт, що включає два великих потужних динаміка і по сім динаміків середніх і високих частот, вдалося досягти дивовижної чистоти звуку і найширшого динамічного діапазону. Ще два акцентуючих динаміка вручну вбудовано у стельову обшивку. Вони подають звук на рівні вуха пасажира, ідеально відтворюючи враження від справжнього концертного залу. Система постійно стежить за внутрішніми і зовнішніми шумами за допомогою мікрофонів і автоматично змінює налаштування гучності і тону, щоб ніщо не відволікало слухачів.

Wraith Inspired by Music вінчає трилогію приголомшливих уяву, єдиних у своєму роді автомобілів колекції Bespoke. Перший з них, Wraith Inspired by Film, був створений на честь міцного зв'язку між Rolls-Royce та світом кінематографу. Потім з'явися Wraith Inspired by Fashion - автомобіль для справжніх цінителів haute couture, що дав нове життя мотивами і матеріалами зі світу високої моди.

 

Контактні особи по работі зі ЗМІ

Rolls-Royce Motor Cars

Франк Тіман (Frank Tiemann) +49 (0) 89 382 29581 frank.tiemann@rolls-roycemotorcars.com

АВТ Баварія (Rolls-Royce Motor Cars Kiev)

Єлизавета Кутова (Ielyzaveta Kutova) +38 (0) 50 444 66 29 IKutova@bmw.ua




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 24 вересня 2017 року центрі Києва відбудеться масове шоу електричного транспорту EcoDriveShow-2017, в рамках якого будуть представлені різні засоби пересування на електротязі - від самокатів до електромобілів, а також зарядна інфраструктура. Компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, представить на цьому заході дві інноваційні моделі - IONIQ Electric і Hybrid.
    22 вересня,
  • У сучасному світі техніка для друку займає одну з перших сходинок серед необхідних у повсякденному житті речей. Фотографії, журнали, плакати, газети, листівки та інші надруковані матеріали зустрічаються нам щодня.
    20 вересня,
  • Сучасний світ жорстокий і небезпечний, але ми навіть не уявляємо наскільки! Не можна, звичайно ж, списувати всі власні невдачі на магічні впливи ззовні, але вони мають місце в нашому житті.
    20 вересня,
  • Італійські ігристі вина - атмосферні та оригінальні напої, які можуть скласти цілком достойну конкуренцію класичному французькому шампанському. У статті ми розповімо про декілька важливих позначень, які допоможуть зорієнтуватися при виборі напою, а також про найпопулярніші види ігристого.
    20 вересня,
  • Економічна глобалізація є потужним трендом, осторонь якого не залишається майже жодна з країн світу. Щоб використати глобалізацію для власного розвитку, Україні необхідно знайти баланс між захистом власних інтересів та інтеграцією до глобальної мережі доданої вартості.
    20 вересня,
  • - Страхова компанія УНІКА розширює продуктову лінійку, задовольняючи попит своїх клієнтів. - Нова пропозиція для електрокарів в Україні. - УНІКА дбає про майбутнє та зберігає природні ресурси.
    19 вересня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено