Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 грудня, 2016   ▪   Версія для друку

Hyundai Motor має намір стати азіатським брендом №1 на автомобільному ринку Європи

Компанія Hyundai Motor заявила про прагнення завоювати прихильність європейських покупців та стати азіатським брендом №1 на автомобільному ринку Європи до 2020 року. Сьогодні більш ніж 90% моделей Hyundai, що продаються на європейському ринку, спроектовано, вироблено та випробувано в країнах Європи. Починаючи з 1990-х років, Hyundai Motor вкладає кошти у розвиток своїх виробничих потужностей у Німеччині, Чехії та Туреччині. У 2006 році в місті Оффенбах (Німеччина) було відкрито штаб-квартиру Hyundai Motor Europe, яка координує усі операції з продажу, маркетингу та післяпродажного обслуговування у європейському регіоні. В 2015 році було встановлено рекорд річних продажів автомобілів марки Hyundai в Європі – 470 130 одиниць, що на 10,9% більше, ніж у 2014 році. В 2016 році компанія розвиває успіх - за дев’ять місяців року на європейському ринку було продано 386 480 автомобілів, що на 8,8% більше за аналогічний період 2015 року.

Глобальний розвиток бренду Hyundai

На цей час у розпорядженні Hyundai Motor є вісім виробничих підприємств, які розташовано у різних країнах світу, над розробкою нових моделей автомобілів працюють фахівці семи дизайнерських і технічних центрів. В 2015 році глобальні продажі автомобілів Hyundai склали 4,96 млн. одиниць. З того часу, коли Hyundai Motor у 1976 році випустив свій перший автомобіль, а в 1991 році – перший двигун власної розробки, компанія пройшла довгий шлях становлення. Однією із значущих віх на цьому шляху став 2000 рік, коли компанія вийшла на європейський ринок, запропонувавши споживачам доступні та практичні автомобілі. Усього за кілька років Hyundai Motor продемонструвала значне економічне зростання, сформувала імідж стабільної компанії, та зосередилася на поліпшені якості, дизайну, інноваційності та технологічності своїх автомобілів. Для європейських покупців автомобілів Hyundai дизайн став ключовим аспектом при виборі та придбанні тієї чи іншої моделі бренду. Тому зусилля європейського науково-дослідницького центру і дизайнерського бюро, які розташовані в Технічному центрі Hyundai Motor Europe у Рюссельхаймі (Німеччина), спрямовані на розробку автомобілів, що відповідають очікуванням європейських споживачів. Сучасні моделі марки Hyundai створені у відповідності до найсвіжіших дизайнерських та технологічних розробок Технічного центру Hyundai Motor Europe.

«Ми уважно прислухаємося до думки наших європейських покупців, та у відповідності до їхніх побажань працюємо над створенням автомобілю, що здатен задовольнити усі потреби клієнтів. Hyundai i30 нового покоління є нашим ключовим автомобілем в Європі: він доступний за ціною, має привабливий дизайн та набір інноваційних технологій, а також чудові їздові характеристики», - коментує Йохен Зенгпіль, віце-президент Hyundai Motor Europe з маркетингу.

Зроблено в Європі

Щоб повністю адаптуватися до європейського ринку, Hyundai Motor інвестувала кошти у будівництво виробничих підприємств у Туреччині (відкриття заводу у 1997 році) та Чехії (відкриття заводу у 2008 році). Виробничі потужності цих двох підприємств складають 500 000 автомобілів на рік. Автомобілі, що випускаються на цих підприємствах, повністю відповідають найвищим стандартам якості та сподіванням європейських споживачів, дозволяючи Hyundai Motor запропонувати для клієнтів повний пакет післяпродажного обслуговування: п’ятирічну гарантію виробника без обмеження пробігу, п’ятирічну програму дорожнього ассистансу та п`ять років регламентного технічного обслуговування.

В Ізміті (Туреччина), на відстані 100 кілометрів на південно-захід від Стамбулу, розташований найбільший за межами Південної Кореї завод Hyundai Motor - Hyundai Assan Otomotive Sanayi, який був відкритий у 1997 році. Сьогодні на ньому працюють 2 350 чоловік. Процес виробництва автомобілів на заводі практично повністю автоматизовано: конвеєри підприємства обслуговують 170 промислових роботів. В 2013 році завдяки інвестиціям з боку Hyundai Motor тут розпочався випуск моделей i10 и i20, що дозволило збільшити виробничу потужність до 245 000 автомобілів на рік.

Високий попит на моделі Hyundai на європейському ринку дозволив запустити виробництво автомобілів на новому заводі компанії в Чехії на повну потужність вже у перший рік роботи підприємства. У червні 2016 року з конвеєра чеського заводу Hyundai зійшов двохмільйонний автомобіль. Для досягнення такого показнику заводу знадобилося рівно сім років, сім місяців та сім днів. Виробничі потужності підприємства Hyundai Motor у Чехії становлять 350 000 одиниць автомобілів та 600 000 трансмісій на рік. Починаючи з червня 2011 року, з конвеєра заводу зійшли 700 000 екземплярів автомобілів класу C-SUV. Окрім Tucson, тут налагоджено виробництво моделей ix20, i30 и i30 Wagon. До кінця 2016 року більш ніж 3 400 робітників підприємства розпочнуть виробництво моделі i30 нового покоління, яка призначена для європейського ринку. У цілому, більш ніж 155 000 чоловік у Європі завдячують своїй роботі компанії Hyundai.

Щоб забезпечити високу якість автомобілів, Hyundai Motor Europe постійно проводить випробування своїх моделей на полігонах Нюрбургрингу у Німеччині. Наприклад, при проведенні прискореного тесту на довговічність, який імітує повсякденний період експлуатації автомобіля на протязі чотирьох чи шести тижнів, тестовому авто доводиться проїжджати по випробувальному полігону 110 кіл у тиждень.

З 2012 року Hyundai Motor почала приймати активну участь у світових змаганнях з ралі – у цей час у місті Альценау (Німеччина) відкрився спортивний підрозділ компанії Hyundai Motorsport. 200 співробітників підрозділу щодня працюють задля того, щоб гідно представити марку Hyundai на Чемпіонаті світу з ралі WRC. Вже у 2013 році команда Hyundai Motorsport з чистого аркушу розробила свій перший автомобіль для участі у Чемпіонаті світу з ралі 2014 року. Свою першу перемогу команда відсвяткувала у серпні 2014 року. Згодом Hyundai Motorsport розвинула свій успіх, домігшись двох перемог у Чемпіонаті та дванадцять разів зайнявши призові місця на різних етапах світової першості. Hyundai Motorsport також займає друге загальнокомандне місце у Кубку Конструкторів WRC сезону 2016 року. А 1 грудня 2016 року на Autodromo Nazionale Monza (Італія) була представлена нова ралійна модель i20 Coupe WRC, яка стане головним автомобілем команди в сезоні FIA WRC 2017 року.

Крок у майбутнє

За останні декілька років Hyundai перетворився на прогресивний бренд з солідною репутацією, широкою модельною лінійкою автомобілів, прагненням до створення та подальшого розвитку сучасних стійких технологій.

Задля досягнення однієї з стратегічних цілей, лідерства на ринку екологічно чистих автомобілів, Hyundai Motor спроектувала та випустила унікальну модель Hyundai ix35 Fuel Cell з силовою установкою, що працює на водневих паливних елементах.

Щоб зміцнити лідерство у цьому сегменті, компанія розробила та представила ще один унікальний автомобіль – Hyundai IONIQ, прогресивна платформа якого дозволяє використовувати три різні типи силових установок – Hybrid, Plug-in Hybrid та Electric. Випуск цієї моделі став серйозним кроком компанії зі створення автомобілів з нульовим викидом для масового споживача. IONIQ у модифікації Hybrid пропонує найкращу у своєму класі паливну економічність та низький рівень викидів CO (79 г/км), у той час як IONIQ Electric забезпечує до 280 км пробігу на одній зарядці полімерних літій-іонних акумуляторів. В даний час більш ніж 2 500 офіційних дилерів марки здійснюють продажі IONIQ та інших автомобілів марки Hyundai у Європі.

«Hyundai IONIQ призначений для нового покоління покупців, яким властива прихильність до нових технологій та прогресивний погляд на життя – ми називаємо їх Покоління IONIQ. Так саме як і вони, ми віримо у майбутнє технологій. Саме цьому ми створили автомобіль з трьома різними силовими установками на вибір. Ми впевнені, що це найкращій на сьогодні еко-автомобіль у Європі, з найкращою гарантією та найкращим запасом ходу. Конкурентна вартість цієї моделі відображає один з аспектів нашої стратегії – зробити еко-автомобілі доступними для масового споживача», - каже Йохен Зенгпиль, віце-президент Hyundai Motor Europe з маркетингу.

Компанія OOO «Хюндай Мотор Україна» - офіційний імпортер автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.

 

ООО «Хюндай Мотор Украина»

ул. Новоконстантиновская, 1А,

г. Киев, Украина, 04080

T +38044 207 5000

F +38 044 207 5011

 www.hyundai.com.ua

 

 

 




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • У четвер, 28 вересня, о 18:30 у Мистецькому арсеналі відбудеться урочисте відкриття Фестивалю молодих українських художників.
    25 вересня,
  • Один з лідерів автопрокату в Європі, компанія SiXT, запропонував жителям столиці орендувати авто і самостійно встановлювати рівень комфорту в поїздках. Особливо зручно орендувати авто для подорожей по Україні: не потрібно підлаштовуватися під розклад автобусів та поїздів.
    25 вересня,
  • 24 вересня 2017 року центрі Києва відбудеться масове шоу електричного транспорту EcoDriveShow-2017, в рамках якого будуть представлені різні засоби пересування на електротязі - від самокатів до електромобілів, а також зарядна інфраструктура. Компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, представить на цьому заході дві інноваційні моделі - IONIQ Electric і Hybrid.
    22 вересня,
  • У сучасному світі техніка для друку займає одну з перших сходинок серед необхідних у повсякденному житті речей. Фотографії, журнали, плакати, газети, листівки та інші надруковані матеріали зустрічаються нам щодня.
    20 вересня,
  • Сучасний світ жорстокий і небезпечний, але ми навіть не уявляємо наскільки! Не можна, звичайно ж, списувати всі власні невдачі на магічні впливи ззовні, але вони мають місце в нашому житті.
    20 вересня,
  • Італійські ігристі вина - атмосферні та оригінальні напої, які можуть скласти цілком достойну конкуренцію класичному французькому шампанському. У статті ми розповімо про декілька важливих позначень, які допоможуть зорієнтуватися при виборі напою, а також про найпопулярніші види ігристого.
    20 вересня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено