Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
12 лютого, 2016   ▪   Версія для друку

ДЖУД ЛОУ ВЗЯВ УЧАСТЬ У ВРАЖАЮЧОМУ ІНТЕРАКТИВНОМУ ШОУ «ЖИТТЯ У СТИЛІ RX»

РЕТЕЛЬНО ПІДГОТОВЛЕНА ІНТЕРАКТИВНА ВИСТАВА, ЯКА ПРОХОДИЛА ПРОТЯГОМ ОДНОГО ВЕЧОРА, БУЛА ПРИСВЯЧЕНА ПОЯВІ НОВОГО АВТОМОБІЛЯ LEXUS RX ЗІ СМІЛИВИМ ПРОГРЕСИВНИМ ДИЗАЙНОМ .

10 лютого 2016 року в столиці Великої Британії Лондоні голлівудський актор і продюсер Джуд Лоу разом з іншими відомими театральними акторами взяв участь у ексклюзивній інтерактивній виставі.

В інтерактивному шоу або виставі кордони між акторами та гостями зникають. Глядячи не тільки спостерігають за виставою, а й приймають в ній активну участь, переходячи з одного приміщення до іншого у різних епізодах шоу. Таким чином гості можуть безпосередньо впливати на розвиток шоу та стати його головними героями.

Сюжетна історія, яка складається з 14 епізодів, розгортається в лондонському готелі «Mondrian», спроектованому відомим дизайнером Томом Діксоном, і в таємному підземному сховищі банку. Героями інтерактивної вистави стали 100 гостей, які взяли участь у власному персоналізованому шоу. Навіть нічого не підозрюючи, вони стали учасниками реального інтерактивного відеоролика «Життя у стилі RX», що переносить їх у сповнений розкоші та захоплюючий багатогранний світ, створений в останньому рекламному відео нового автомобіля Lexus RX, в якому знявся Джуд Лоу.

У кожній новій кімнаті розгортається новий сценарій та неочікуваний сюжет, змушуючи гостей імпровізувати у своєму новому амплуа відомої кінозірки, в той час, як інші герої ролика добре підготовлені та знають свої ролі. Саме тому все це перетворюється на абсолютно унікальне дійство. Головний сюрприз був підготовлений для гостей у фінальній сцені, коли вони мали змогу зустрітися з Джудом Лоу на червоній доріжці. Це була надзвичайна інтерактивна постановка, яка подарувала всім учасникам по-справжньому незабутні враження.

Такий сценарій було створено, щоб підкреслити розкіш нового автомобіля Lexus RX. Кожен епізод інтерактивного шоу був ретельно продуманий і з’являвся під враженням від сміливого дизайну автомобіля і неординарного стилю життя, саме як у рекламному ролику з Джудом Лоу. Така креативна концепція дозволяла кожному гостю відчути себе кінозіркою в кожному епізоді, при цьому кожний епізод був розроблений таким чином, щоб загострити їхні відчуття в новий неординарний спосіб.

На шляху від одного захоплюючого епізоду до іншого гості йдуть слідом за лазерним променем у підземних банківських сховищах, затаївши подих, проходять крізь гігантські динаміки, створені звукорежисером під враженням від акустичної системи преміум-класу Mark Levinson, якою комплектується автомобіль Lexus RX, втікаючи від переслідувачів, і потаємно пересуваються на спеціальному багажному візку.

Кулінарні знання головних героїв перевіряє шеф-кухар, якого запросили на шоу у якості кулінарного судді. Появу гостей на екрані з подивом сприймають відомі кіножурналісти, а на прем’єрі відеоролика «Життя у стилі RX» за їхньої участі зустрічає натовп захоплених шанувальників.

Гостей події навіть сприймають, як взірець для високої моди. Відомий британський дизайнер одягу Джошуа Кейн, який грає самого себе у постановці, просить головних героїв одягнути один з його унікальних костюмів на наступний сезон показу мод. Створюючи такий одяг, він використав такі ж самі професійні особливості і технології ручного шиття, які можна побачити в інтер’єрі нового Lexus RX.

Коментуючи цю подію, Джуд Лоу сказав: «Я вже доволі довго цікавлюсь інтерактивними зйомками. Це саме той випадок, коли глядачі можуть відчути себе «за кермом» і відкрити для себе дивовижний світ. Під час зйомок рекламного ролика «Життя у стилі RX» я потрапив у такий світ, і мені хотілось бути його частиною. Я отримав багато приємних вражень і сподіваюсь, що кожному, хто брав участь у зйомках, це сподобалось не менше, ніж нам».

За словами Спіроса Фотіноса, директора з маркетингу Lexus Europe: «У рекламній кампанії під назвою «Життя у стилі RX» ми виразили ідею, яку підтримують сучасні клієнти преміального сегменту. Розкіш – це не лише можливість щось зробити, але й сміливість, яку необхідно мати, щоб це зробити, і зробити це самому. Насправді, саме це ми і зробили, знявши унікальний інтерактивний відеоролик, і надавши таку ж можливість нашим гостям. Хоча й всі вони пройшли ті ж самі 14 епізодів, але кожен із них пережив і відчув щось особливе, неповторне та дивовижне. Такий унікальний підхід відображає дух бренду Lexus, а також ідеально пасує сміливому та інноваційному характеру нової моделі Lexus RX».

Підготовкою, режисурою та зйомками відеоролика займався колектив першокласних фахівців, таких, як креативний директор проекту лондонської культової сцени експериментального мистецтва «Old Vic Tunnels», Хеміш Дженкінсон; художній директор багатьох жанрових зйомок в рамках проекту «Secret Cinema», Саймон Еванс; звукорежисер і художник-ілюстратор сенсаційно успішних інтерактивних зйомок «Punch Drunk», Стівен Доббі; декоратор і костюмер Джоанна Скотчер, яка отримала почесну нагороду за роботу в зйомках серіалу «Діти залізниці»; художник-постановник світла Тупак Мартір, який працював з Moschino та Beyonce, а також багато акторів із культових інтерактивних шоу.

Інтерактивний відеоролик «Життя у стилі RX» буде оброблений із використанням передових технологій повномасштабної панорамної відео-зйомки. Під час інтерактивних зйомок у різних місцях були встановлені приховані камери, щоб всі змогли побачити цю унікальну подію.

Рекламний відеоролик «Життя у стилі RX» з Джудом Лоу можна знайти за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=CUUYCe69xac


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • У перший день V Lviv Media Forum відбулось вручення премії імені Олександра Кривенка “За поступ у журналістиці”. Цьогоріч “Капітула Поступу” присудила нагороду журналісту, автору і ведучому проекту “Майкл Щур” Роману Вінтоніву.
    26 травня,
  • На четвертому благодійному Всеукраїнському молодіжному фестивалі “Ше.Fest”, який відбудеться 12-13 серпня в селі Моринці, Звенигородського району, Черкаської області виступатимуть одразу два мегапопулярних українських письменники - Василь Шкляр та Сашко Лірник.
    26 травня,
  • 26-28 травня у Києві відбудеться Шоста Міжнародна велогонка Race Horizon Park-2017, у якій візьмуть участь 29 команд з різних країн світу. Компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб’ютор автомобілів марки Hyundai, виступить у якості партнера велогонки.
    24 травня,
  • З 1 до 4 червня у Львові відбудеться Дитячий Форум «Космовізія: Супергерої та книжкова туманність».
    24 травня,
  • BMW 2 серії Купе і Кабріолет з самої появи задали високі стандарти динаміки, дизайну і емоційності у преміальному сегменті компактних автомобілів. Нові моделі, чий запуск намічений на липень 2017 року, обіцяють дотримуватися тієї ж успішної концепції. BMW 2 серії Купе і BMW 2 серії Кабріолет відрізняються ще більш досконалим дизайном, наявністю світлодіодних фар вже у стандартній комплектації, модернізованим салоном і новими комунікаційними сервісами. Неперевершена спортивність нових BMW 2 серії досягається за рахунок унікального для даного сегмента поєднання класичного заднього приводу з електронними системами допомоги останнього покоління.
    23 травня,
  • Toyota в рамках програми знайомства української аудиторії з гібридними технологіями представила креативну експозицію на Фестивалі вуличної їжі, який проходить у Києві. Один із найпопулярніших культурних заходів світового рівня відбувся на арт-заводі «Платформа» 13-14 травня, вже вдруге у 2017 році. Сотні молодих та активних киян і гостей міста змогли познайомитися з гібридними кросоверами Toyota RAV4, записатися на тест-драйв, отримати яскраві сюрпризи та навіть продегустувати попкорн, приготований за допомогою рідкого азоту – такий собі гібрид у гастрономії для гостей стенда Toyota!
    19 травня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено