Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 грудня, 2015   ▪   Версія для друку

СПІВРОБІТНИЦТВО ДЖУДА ЛОУ ТА LEXUS В РАМКАХ КАМПАНІЇ «ЖИТТЯ В СТИЛІ RX»

ГОЛЛІВУДСЬКИЙ АКТОР ЗНЯВСЯ У РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ І ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ РОЛИКУ, В ЯКОМУ ГЛЯДАЧАМ ВІДКРИВАЄТЬСЯ СЕКРЕТ НАДЗВИЧАЙНОГО СТИЛЮ ЖИТТЯ

16 грудня 2015 року європейська філія корпорації виробника автомобілів Lexus оголосила про початок творчої співпраці з голлівудським актором і продюсером Джудом Лоу. У межах цієї співпраці компанія запускає проект «Життя в стилі RX». Ця рекламна кампанія розроблена з метою просування нового кросоверу класу «люкс» Lexus RX. Це дасть життя новому стилю – стилю  вишуканості і захоплюючого ризику, живучи в якому водій самостійно визначає межі своїх можливостей.

В інформаційному повідомленні йдеться про початок співпраці, в якій поєднаються світ розкоші, досвід і майстерність. Джуд Лоу буде працювати з Lexus у своїй 

дивовижній витонченій манері, дозволяючи клієнтам бути залученими до «Життя в стилі RX» шляхом інтерактивної відеографіки і театральної вистави. Крім того, він 

також буде зніматися в телевізійному рекламному відеоролику.

У центрі сюжету рекламного ролику, який стартує в Європі вже сьогодні, простий працівник парковки готелю, якому Джуд Лоу дав ключі від автомобіля Lexus RX, сідає у кросовер і стрімко відправляється у подорож. Ролик знятий від першої особи. Глядачі занурюються у динамічний та захоплюючий новий світ – «Життя в стилі RX».

Говорячи про цю рекламну кампанію Джуд Лоу сказав: «Я дуже люблю керувати автомобілем, а  також пізнавати те почуття відриву від реальності, що 

супроводжується водінням автомобіля. Мене дуже зацікавила сама концепція кампанії «Життя в стилі RX». Насправді, гарний автомобіль може відкрити Вам 

секрет надзвичайного досвіду. Команда Lexus створила такий атрибут для життя, що захоплює подорожжю. І саме це я хотів відчути та дослідити».

Алан Уттенхофен, голова європейської філії корпорації виробника автомобілів Lexus, сказав: «Ми дуже раді, що стали партнерами такого талановитого актора та 

справжнього джентльмена, Джуда Лоу, в рамках нашої рекламної кампанії «Життя в стилі RX». Ця кампанія відображає той факт, що наша нова модель RX дарує світу абсолютно новий, корисний досвід використання продукту, заснований на дизайні без надмірностей, на інноваційних технологіях і, крім цього, дарує відчуття преміальності і розкоші. Концепція бренду Lexus зосереджена на забезпеченні клієнтів ні з чим не зрівняним досвідом володіння автомобілем класу «люкс» і досвідом його керування. І ми хотіли донести цю концепцію до клієнтів, втілити її в життя за допомогою абсолютно інноваційної промо і телевізійної кампанії із запуску нашої нової моделі».

Переглянути рекламний ролик «Життя у стилі RX» можна на сайті www.youtube.com/LexusEurope

Джерело інформації newsroom.lexus.eu

Детальна інформація про нову модель Lexus RX та характеристики доступна на офіційному сайті www.lexus.ua




Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • У четвер, 28 вересня, о 18:30 у Мистецькому арсеналі відбудеться урочисте відкриття Фестивалю молодих українських художників.
    25 вересня,
  • Один з лідерів автопрокату в Європі, компанія SiXT, запропонував жителям столиці орендувати авто і самостійно встановлювати рівень комфорту в поїздках. Особливо зручно орендувати авто для подорожей по Україні: не потрібно підлаштовуватися під розклад автобусів та поїздів.
    25 вересня,
  • 24 вересня 2017 року центрі Києва відбудеться масове шоу електричного транспорту EcoDriveShow-2017, в рамках якого будуть представлені різні засоби пересування на електротязі - від самокатів до електромобілів, а також зарядна інфраструктура. Компанія «Хюндай Мотор Україна», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки Hyundai, представить на цьому заході дві інноваційні моделі - IONIQ Electric і Hybrid.
    22 вересня,
  • У сучасному світі техніка для друку займає одну з перших сходинок серед необхідних у повсякденному житті речей. Фотографії, журнали, плакати, газети, листівки та інші надруковані матеріали зустрічаються нам щодня.
    20 вересня,
  • Сучасний світ жорстокий і небезпечний, але ми навіть не уявляємо наскільки! Не можна, звичайно ж, списувати всі власні невдачі на магічні впливи ззовні, але вони мають місце в нашому житті.
    20 вересня,
  • Італійські ігристі вина - атмосферні та оригінальні напої, які можуть скласти цілком достойну конкуренцію класичному французькому шампанському. У статті ми розповімо про декілька важливих позначень, які допоможуть зорієнтуватися при виборі напою, а також про найпопулярніші види ігристого.
    20 вересня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено