Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 грудня, 2015   ▪   Версія для друку

СПІВРОБІТНИЦТВО ДЖУДА ЛОУ ТА LEXUS В РАМКАХ КАМПАНІЇ «ЖИТТЯ В СТИЛІ RX»

ГОЛЛІВУДСЬКИЙ АКТОР ЗНЯВСЯ У РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ І ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ РОЛИКУ, В ЯКОМУ ГЛЯДАЧАМ ВІДКРИВАЄТЬСЯ СЕКРЕТ НАДЗВИЧАЙНОГО СТИЛЮ ЖИТТЯ

16 грудня 2015 року європейська філія корпорації виробника автомобілів Lexus оголосила про початок творчої співпраці з голлівудським актором і продюсером Джудом Лоу. У межах цієї співпраці компанія запускає проект «Життя в стилі RX». Ця рекламна кампанія розроблена з метою просування нового кросоверу класу «люкс» Lexus RX. Це дасть життя новому стилю – стилю  вишуканості і захоплюючого ризику, живучи в якому водій самостійно визначає межі своїх можливостей.

В інформаційному повідомленні йдеться про початок співпраці, в якій поєднаються світ розкоші, досвід і майстерність. Джуд Лоу буде працювати з Lexus у своїй 

дивовижній витонченій манері, дозволяючи клієнтам бути залученими до «Життя в стилі RX» шляхом інтерактивної відеографіки і театральної вистави. Крім того, він 

також буде зніматися в телевізійному рекламному відеоролику.

У центрі сюжету рекламного ролику, який стартує в Європі вже сьогодні, простий працівник парковки готелю, якому Джуд Лоу дав ключі від автомобіля Lexus RX, сідає у кросовер і стрімко відправляється у подорож. Ролик знятий від першої особи. Глядачі занурюються у динамічний та захоплюючий новий світ – «Життя в стилі RX».

Говорячи про цю рекламну кампанію Джуд Лоу сказав: «Я дуже люблю керувати автомобілем, а  також пізнавати те почуття відриву від реальності, що 

супроводжується водінням автомобіля. Мене дуже зацікавила сама концепція кампанії «Життя в стилі RX». Насправді, гарний автомобіль може відкрити Вам 

секрет надзвичайного досвіду. Команда Lexus створила такий атрибут для життя, що захоплює подорожжю. І саме це я хотів відчути та дослідити».

Алан Уттенхофен, голова європейської філії корпорації виробника автомобілів Lexus, сказав: «Ми дуже раді, що стали партнерами такого талановитого актора та 

справжнього джентльмена, Джуда Лоу, в рамках нашої рекламної кампанії «Життя в стилі RX». Ця кампанія відображає той факт, що наша нова модель RX дарує світу абсолютно новий, корисний досвід використання продукту, заснований на дизайні без надмірностей, на інноваційних технологіях і, крім цього, дарує відчуття преміальності і розкоші. Концепція бренду Lexus зосереджена на забезпеченні клієнтів ні з чим не зрівняним досвідом володіння автомобілем класу «люкс» і досвідом його керування. І ми хотіли донести цю концепцію до клієнтів, втілити її в життя за допомогою абсолютно інноваційної промо і телевізійної кампанії із запуску нашої нової моделі».

Переглянути рекламний ролик «Життя у стилі RX» можна на сайті www.youtube.com/LexusEurope

Джерело інформації newsroom.lexus.eu

Детальна інформація про нову модель Lexus RX та характеристики доступна на офіційному сайті www.lexus.ua


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • З 13 липня 2017 року при купівлі бензинового генератора Konner&Sohnen KS 3000 в інтернет-магазині 220 Volt дарують автомобільний компресор. Акція діє до 15 серпня 2017 року.
    24 липня,
  • Багато новачків на валютному ринку Форекс поки ще не здогадуються про існування такого корисного і інформативного інструмента, як економічний календар. Але що це таке і як ним користуватися для підвищення ефективності в торгівлі?
    21 липня,
  • Понад десять років Lexus є важливим учасником Міланського тижня дизайну. Щороку бренд запрошує журналістів із авторитетних європейських видань побачити арт-інсталяції, які створюють найвідоміші художники за підтримки Lexus, і насолодитися найважливішою міжнародною подією у галузі дизайну. Цього року Lexus вирішив запропонувати гостям дещо більше, ніж звичайний прес-тур. Визначним стало бажання глибше познайомити журналістів із витоками філософії бренда, подарувавши незабутні враження від занурення у світ Lexus.
    18 липня,
  • 4-6 серпня 2017 року село Урич на Сколівщині порине у справжнє Середньовіччя: ХІІ фестиваль української середньовічної культури «Ту Стань!» знову збере шанувальників давньої історії та здорового відпочинку з усієї України та Європи. І окрім традиційних лицарських забав, цього року «Ту Стань!» обіцяє чимало несподіванок: гостей занурять у автентичну культуру Київської Русі – усе буде, як в кіно!
    17 липня,
  • Кожна країна має свою валюту. Раніше цінність вимірювалася не в грошах, а в єдиному еквіваленті — золоті. І рівень багатства держави та добробуту її громадян визначалося саме кількістю золота, яке йому належить. Однак цей час пройшов, і на заміну золота прийшов інший еквівалент — американський долар. Світова економіка побудована саме на системі доларів. Курси всіх валют у світі постійно змінюються. На це впливає політика держави, довіра інвесторів, економіка.
    13 липня,
  • Компания Rotiform виготовляє стильні литі та ковані колісні диски для автомобілів. Вони вважаються еталоном смаку в США, Європі та Японії.
    12 липня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено