Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
18 лютого, 2015   ▪   Версія для друку

«PR та маніпуляції. Практичний словник»

Видавництво Вадима Карпенка ЗАПРОШУЄ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ НОВОГО ВИДАННЯ Наталя ЯЦКО «PR та маніпуляції. Практичний словник» «PR та маніпуляції в інформаційній війні. Практичний словник»

Видавництво Вадима Карпенка презентує спеціальне видання, що тільки-но надійшло з друкарні: оновлений та розширений практичний словник Наталі Яцко «PR та маніпуляції». Видання у твердій обкладинці. 512 с.

Тим часом додруковується наклад скороченого варіанту словника: «PR та маніпуляції в інформаційній війні», - призначений для вужчого кола фахівців, тією чи іншою мірою дотичних до інформаційної роботи.

 

Анотація:

Активізація інформаційних війн - зокрема в контексті теперішніх прямих загроз суверенітету нашої країни, стабільності суспільства та безпосередньо життю громадян - вимагає від нас уважного та професійного ставлення до організації українського інформаційного простору. Найперше - це збалансування та стабілізація внутрішніх інформаційних потоків, упорядкування загальнонаціональної системи символів, організація системного, активного та ефективного спротиву дестабілізуючим інформаційним впливам, а також послідовне зміцнення нашої інформаційної безпеки як на внутрішньому, так і на міжнародному рівні.

У словниках зібрано базову інформацію про складові інформаційної діяльності, об'єкти інформаційного впливу та їх типологію, принципи маніпулятивних практик, маніпуляційні технології. Матеріал прив'язано до теперішніх українських реалій.

Книги призначена для військових та цивільних фахівців, що працюють з інформацією, державних службовців, журналістів, слухачів військових училищ та студентів, які навчаються за напрямками "журналістика" та "піар", а також для добровольців та волонтерів, які розуміють залежність безпекових питань від можливості елементарного управління інформаційними потоками.

Видання здійснені в рамках комплексного проекту «Український простір», за організаційної підтримки Головного управління по роботі з особовим складом Збройних Сил України та за фінансової підтримки Торгової марки "Карпатська джерельна".

Презентація відбудеться в рамках книжкової виставки «Київська весна» в Українському домі (зона презентацій) 19 лютого о 15.00

Безкоштовний примірник видання – безпосередньо перед презентацією

при реєстрації представника ЗМІ

 

З питань участі у презентації звертатися за телефонами:

419-89-22 – пн.-пт. з 10:00 до 17:00

E-mail: korekta@ukr.net

Контактні особи:

Кузьменко Катерина Вікторівна (координатор проекту) - 093 4132019

Булаєнко Марина Сергіївна (прес-секретар проекту) – 063 7802766


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • 7-8 квітня в Києві на III Міжнародному форумі Innotech 2017 відбудеться масштабна міжгалузева конференція на тему інноваційних технологій у бізнесі, освіті, інвестиційних процесах і медицині. В якості спікерів виступатимуть представники компаній Deloitte Ukraine, Saturn, Microsoft, IBM, Ciklum, eFarmer, AVentures Capital.
    20 березня,
  • 5-9 квітня у Мистецькому Арсеналі відбудеться ІІІ Освітній фестиваль для Арсенал Ідей.
    20 березня,
  • Компанія Hyundai Motor вже влітку 2017 року поповнить сімейство i30 новою моделлю – «зарядженим» п’ятидверним хетчбеком i30N, над створенням якого працюють фахівці спортивного підрозділу марки, N Performance. У березні цей автомобіль проходить ресурсні тести на засніжених трасах Швеції, а у якості тест-пілота виступає Тьєрі Невілль, один з лідерів команди Hyundai Motorsport, яка бере участь в Чемпіонаті світу з ралі (WRC).
    20 березня,
  • Навіть не знаюча нюансів роботи з фінансовим ринком Форекс людина розуміє, що торгівля може бути прибутковою лише за однієї умови – наявності й дотримання ефективної торговельної системи. Але де її знайти і як відрізнити від сотень стратегій, які не здатні генерувати прибуток?
    20 березня,
  • Менеджер з роботи з клієнтами є представником організації, яка співпрацює з покупцями, замовниками та партнерами для подальшого продажу товарів та послуг. Він посідає одну із найголовніших посад у компанії. На цю людину покладається обов’язок взаємодіяти з замовниками, брати участь у ділових зустрічах і важливих переговорах та водночас перебувати в безперервному пошуку потенційних клієнтів.
    17 березня,
  • 24 березня об 11:00 Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить наймасштабнішу онлайн-конференцію, в рамках тематики "Контент-маркетинг". Як відомо, з якого б каналу користувачі не прийшли на сайт, цьому сприяє контент, розміщений в даному джерелі. Трафік на сайт - одна з найголовніших завдань при просуванні. Контент - один з найбільш ключових інструментів у досягненні цього завдання! «WebPromoExperts Content Marketing Day» - подія, яка дозволить зрозуміти, як правильно і ефективно використовувати контент для досягнення цілей свого бізнесу.
    13 березня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено