Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
18 лютого, 2015   ▪   Версія для друку

«PR та маніпуляції. Практичний словник»

Видавництво Вадима Карпенка ЗАПРОШУЄ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ НОВОГО ВИДАННЯ Наталя ЯЦКО «PR та маніпуляції. Практичний словник» «PR та маніпуляції в інформаційній війні. Практичний словник»

Видавництво Вадима Карпенка презентує спеціальне видання, що тільки-но надійшло з друкарні: оновлений та розширений практичний словник Наталі Яцко «PR та маніпуляції». Видання у твердій обкладинці. 512 с.

Тим часом додруковується наклад скороченого варіанту словника: «PR та маніпуляції в інформаційній війні», - призначений для вужчого кола фахівців, тією чи іншою мірою дотичних до інформаційної роботи.

 

Анотація:

Активізація інформаційних війн - зокрема в контексті теперішніх прямих загроз суверенітету нашої країни, стабільності суспільства та безпосередньо життю громадян - вимагає від нас уважного та професійного ставлення до організації українського інформаційного простору. Найперше - це збалансування та стабілізація внутрішніх інформаційних потоків, упорядкування загальнонаціональної системи символів, організація системного, активного та ефективного спротиву дестабілізуючим інформаційним впливам, а також послідовне зміцнення нашої інформаційної безпеки як на внутрішньому, так і на міжнародному рівні.

У словниках зібрано базову інформацію про складові інформаційної діяльності, об'єкти інформаційного впливу та їх типологію, принципи маніпулятивних практик, маніпуляційні технології. Матеріал прив'язано до теперішніх українських реалій.

Книги призначена для військових та цивільних фахівців, що працюють з інформацією, державних службовців, журналістів, слухачів військових училищ та студентів, які навчаються за напрямками "журналістика" та "піар", а також для добровольців та волонтерів, які розуміють залежність безпекових питань від можливості елементарного управління інформаційними потоками.

Видання здійснені в рамках комплексного проекту «Український простір», за організаційної підтримки Головного управління по роботі з особовим складом Збройних Сил України та за фінансової підтримки Торгової марки "Карпатська джерельна".

Презентація відбудеться в рамках книжкової виставки «Київська весна» в Українському домі (зона презентацій) 19 лютого о 15.00

Безкоштовний примірник видання – безпосередньо перед презентацією

при реєстрації представника ЗМІ

 

З питань участі у презентації звертатися за телефонами:

419-89-22 – пн.-пт. з 10:00 до 17:00

E-mail: korekta@ukr.net

Контактні особи:

Кузьменко Катерина Вікторівна (координатор проекту) - 093 4132019

Булаєнко Марина Сергіївна (прес-секретар проекту) – 063 7802766


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Новітнє покоління модельного сімейства John Cooper Works тепер завойовує преміальний сегмент компакт-класу. Новий MINI John Cooper Works Clubman з його габаритами та місткістю є, на сьогоднішній день, найбільшим топ-спортсменом в історії британської марки. Ще більше простору, практичності та зручності для поїздок на далекі відстані - це додатковий стимул, щоб насолоджуватися своєю пристрастю до автоспорту. Світова прем'єра нового MINI John Cooper Works Clubman відбудеться під час Паризького автосалону 2016.
    22 вересня,
  • 16 вересня 2016 року в Києві відбувся сьомий Національний конкурс професійної майстерності Toyota.
    21 вересня,
  • Чеський центр при Посольстві Чеської Республіки в Україні, Фестиваль кіно та урбаністики «86» спільно зі Славутицькою міською радою, в рамках проекту «Код Міста»* представляє «Made in Slavutych» - це проект який народив у січні 2016 і вперше про нього почула громадськість вже у травні цього ж року.
    20 вересня,
  • Телеканал ЕСПРЕСО продовжує дивувати своїх глядачів новини проектами. З 19 вересня денна прямоефірна студія буде представлена у новому форматі “ЧБ-шоу”.
    20 вересня,
  • Офіційний імпортер автомобілів TM Hyundai в Україні, компанія «Хюндай Мотор Україна», розпочинає масштабний соціальний проект «H-road», в рамках якого кожен учасник дорожнього руху своїм власним прикладом зможе підтримати прагнення до ввічливої поведінки на дорозі, а також підкреслити життєву необхідність обов’язкового виконання ПДР.
    16 вересня,
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено